onsdag 21 december 2011

My fucking eye

Ögoninflammation, check!

4 advent har redan varit och det är bara 3 dagar kvar till julafton? Fan helt sjukt. Har fortfarande noll julkänsla. Vet inte, men man kanske börjar bli "för gammal"? Visst att är mysigt, men det var ju helt annorlunda när man var liten då kunde man inte sova dagen innan och man var överlycklig när de låg ett paket i sin julstrumpa på morgonen och man fick fan tusentals paket & man trodde på tomten & man älskade kalle anka.. Gud va jag är negativ :P

Jag och Anders har iaf bestämt oss för att fira jul på olika håll, båda har ju liksom sina traditioner! Så vi ska ha lite mini jul imorgon. Ge våra presenter och åka till Anders föräldrar på fika och ge dom julblomman jag har köpt :)

Annars har de inte hänt så mycket, jag har tränat på som vanligt. I måndags var de julgympa 1½ timme. Fyy så jobbigt men gud va roligt de va ^^ Sen har Anders trådat om nästan hela övervåningen hemma hos syrran och dom och det har ju inte varit helt problemfritt direkt, shiet va dom har fuskat med elen o skit där allså.. Men tillslut gick de iaf, och jag var faktiskt till nytta. Brukar annars bara stå o glo men nu hjälpte jag till o skalade kablar och matade in dom i väggen osv. Så vi ska tråda om här hemma nu också^^ Tvingade på Anders mitt löshår i helgen också, fyyfan säger jag bara. Thank god att han inte har långt hår. Såg ut som värsta slöddret.. När han tog av löshåret kunde jag inte låta bli att utbrista - "fan va snygg du e"!

Sen har ja lyckats dra på sig en ögoninflammation sådär innan jul. Varit lite kletigt i ögonen nu några dagar när ja vaknat men inte tänkt någe mer på de (aldrig haft ögoninflammation innan).
Men imorse jag bara:
- Anders kan du kolla mitt öga?
- Hjärtat du har fått ögoninflammation, ditt öga är fullt av snor.
HAHA, tycker de låter så roligt. Det är ju var men de ser fan ut som snor :P Kunde inte öppna ögat och det var kanonsvullet och rött. Så ringde scaniahälsan och bokade en tid. Så nu har jag iaf fått ögondroppar som jag ska ta 3 ggr dagligen i 7 dagar! Hoppas skiten försvinner..

Anders är iväg på radiogrejs, han ska intervjua några som kanske ska börja sänder osv. Så jag är ensam här hemma, ganska skönt faktiskt när man inte mår sådär hundra. Är snorig o shiet oxå såklart! Tänkte försökt hitta några bra film o glo på o ta mitt öga o krypa ner i sängen.

Imorgon ska jag shoppa med Suzz också, längtar som tusan.
Det var fan över ett år sen jag träffade henne nu, inte okej!

HAHA, mitt slödder <3



LillefiiseN
/ How gentle their kisses feel after really rough sex.

2 kommentarer:

  1. Kul med nytt inlägg.

    Ja julen var roligare när man var liten eller sen när man får barn genom att se hur glad dom blir.

    Tycker den där låten är bra :"Tomten jag vill ha en riktigt jul en sån som har när man är liten" :-)

    Haha ja Anders ser lite ut som en slödder i långt hår. Ja tack till er som hjälper oss med elen, att folk är så lata att det inte gör sådant allvarligt jobb rätt.

    Hoppas ögat blir bättre nu när du fått droppar, trevlig shoppingdag.

    SvaraRadera
  2. Min trogne syster kommenterar iaf :) Jodå det har redan blivit bättre med dropparna faktiskt :)

    SvaraRadera