onsdag 20 juli 2011

Back to reality


Utsikten från stugan!

Var ju som sagt i Åmål med babe 11-17 juli :) Hur mysigt som helst även om de blev några missförstånd.  Vi bodde i Anders föräldras stuga som låg precis vid vattnet! Tänkte sammanfatta veckan i korta drag!

* Tog årets första dopp
* Solat ( = mer fräknar )
* Myst satan ( speciellt dom dagarna de regna, låg man inne åt godis & spelade wii)
* Fått besök från göteborg
* Anders klippte sig ( frisören va sämst så de blev kaos & jag fick klippa till de ;P)
* Jag fick träffa Louice ( Anders bästa tjejkompisar, inte träffat henne innan pga att hon bor i Åmål)
* Vi åkte till trollhättan för att hämta upp Kangas & Tess
* Vi grilla, drack, tog kvälldopp & spelade dansspel ( Så jävla roligt, jag ägde (A) men faen va varm man blev när man hoppa runt där)
* Det blev utgång!

Det var väl ungefär de som hände i vääääldigt kortadrag! Vi kom hem på söndagen då blev de mest att ta de lugnt & fixa lite med Anders tvmöbel han tog med hem från Åmål. På måndagen fixade vi med lite saker innan ja skulle börja jobba halv5. Så måndag/tisdag jobbade jag stägning, ledig nu ons/tors! Och idag är de exakt en vecka kvar tills jag slutar på max, så 27juli är min sista arbetsdag. Det ska bli jävligt skönt, sen har man ju "semester" i vecka innan man börjar på scania, får se va somhänder på dom två veckorna, ska försöka träffa alla mina brudar som bor långt bort hade ja tänkt sen fyller man ju år oxå :P

Nu ska jag gå & hoppa på Anders så att han vaknar så vi kan dra & spela minigolf med mina föräldrar.


                                    
                                                                     ILY


Lillefiiise
N
/ Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead.

1 kommentar:

  1. gick igenom bloggen lite då jag inte hitta den förns nu igen, oh fan vilken skillnad på dig elin. Så sjukt starkt jobbat verkligem du borde vara så sjukt stolt över dig själv verkligen. Jag såg inte ens att d va du på d gamla bilderna först! Du ger nog en liten kick till andra och börja tror ja när dom ser att det faktiskt går :)

    SvaraRadera