måndag 4 juli 2011

Punkt


Jag fungerar helt enkelt inte utan dig

Ja vart ska man börja egentligen? Jobbar på som ett as, har väl jobbat 60 timmar ungefär den här veckan.. Men jag är inte så död som ja trodde jag skulle vara faktiskt :P Men men på midsommar iaf så va jag & Anders hembjudna till syrran på god mat & trevligt sällskap. Robban & Ferenc´s var även där, kul att se dom igen var ett bra jävla tag sen. Det märktes oxå när dom bara "faen va du har gått ner känner inte igen dig". Då bara öhh juste de har jag, tänker inte på det själv längre. Så det blev att dricka endel, spela spela & bara ha jävligt kul. Senare på kvällen drog jag & Anders över till Jonas & Emelie som var hemma i sthlm, jävligt kul att se dom igen. Och hela gamla gänget var där oxå, basse.mange, pontus & m.m :) kulkul! Sen kom snälla mamma & hämtade oss!

Sen på söndagen där åkte jag & anders och hela hans familj till västerås för att fira att Anders kusin Sara fyllde 25 år. Riktigt trevligt & god mat. Hon visade även massa bilder från när Anders va liten de va kul att se. Sen skulle vi spela kubb. Jag, Cecilia & Daniel i ett lag mot Anders, Sara & Victoria. Vi ägde sönder dom och dålig förlorare som anders är så ville han att bara han & ja skulle ta en match. Ja och hur slutade de då?  Jo med att jag vann såklart och han hade inte ens fått ner nen enda av mina kubbpjäser ;P Måttligt nöjd jag var.

Annars kommer ja inte ihåg så mkt av vad jag har gjort senaste tiden, förutom att jag är så grymt jävla besviken på en person. Man tror att man känner en människa, men så fel man kan ha. Aja det är bara att bita i de sura äpplet & inse att man har lärt sig en läxa.

Jobbat natt tors-sön. Men det har faktiskt gått kanon bra förutom att saker har varit slut o shiet men de är man van vid nuförtiden :P Och jag har inte varit lika trött heller så har fått saker gjort på dagarna faktiskt, och Anders kom hit både fredag & lördag natt :) På lördagen drog vi till Fredrik för hans son fyllde år, så vi var där med present & fick gott fika. Sen drog jag, Anders & Fredrik hem till mig och lirade basket. Grymt länge sen, men fyfaen va kul de va ! Vi körde 21, jag ägde grabbarna totalt! Svetten sprutade dock på oss allihopa, det var verkligen galet varmt i lördags.

Och idag har jag & pappa städat ur i den äckliga lägenheten. Tagit hem mina saker hit, sängen & hela rubbet sen har jag dammsugit hela lägenheten & pappa skurat. Jag har en klippa till pappa, bättre finns inte <3


Lite bilder från midsommar:


                             























LillfiiiseN
 - / Kärlek är inte kärlek, som förändras när förändringar sker

1 kommentar:

  1. Haha vad roliga ni är som tvälar som galningar, bra att du vann ;-)

    Ja midsommar vad kul, haha vilka bilder.

    Jatur vi har en mamma och pappa som ställer upp i alla väder. Är ledsen att det blev som det blev med en viss person, tråkig läxa du blev tvungen att lära dig, fy för sådana personer.

    Kram på dig syrran

    SvaraRadera