måndag 25 juli 2011

Kär & galen



Jahapp då har man avslutat ännu en jobbnatt! Bara 2 st kvar nu, helt gaaaalet! Lite tråkigt, men mest ska de bli skönt faktiskt. Slippa alla turkar först & främst faktiskt, men tråkigt att skiljas från alla sköna människor!

I fredags åkte Anders till Åmål igen med sin familj, & är borta enda till lördag :/ it sucks big time. Grät som ett litet barn när han skulle åka iväg, men vafaen nog ska ja klara de här oxå. Är ju sysselsatt med polare, jobbet, familjen , träningen, solningen m.m sen är de ju utgång på fredag oxå, ska bli jävligt skojj :) Får väl se de som min "födelsedagsutgång" eftersom jag fyller år på måndagen, eller om man tar de helgen efter? hmm.. Tåls att tänka på! Känns som man vill hinna me så mkt nu när man kommer vara ledig vecka, vi får se hur mkt som hinns med..

Ne nu ska jag fortsätta ligga o längta efter min älskling o krama mitt gosedjur som jag har sprutat ner med hans parfym ;/ gaah kom hem!!!

LillefiiiseN
/ Jag är varken frisk eller hel utan dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar