onsdag 16 november 2011

Andra sidan av stockholm



Ååh jag är så glad :) I måndags efter jobbet drog jag direkt till kungsängen. Vi slutar 14.35 hela veckan, och butikscheferna brukar ju gå hem vid 16.00 så var bara köra raka vägen dit & in på hemköp med mitt CV & får då prata med Jesper en jättetrevlig kille, vi stod o snackade ett tag sen tackade jag för mig och åkte vidare till Ica men innan ja hinner dit ringer telefonen:
-"Hej det är Jesper, vi träffades alldeles nyss. Jag pratade precis med kassaansvarig här & vi är verkligen behov av folk så jag undrar om du vill komma på intervju".
iih kändes as bra, speciellt att dom ringde så fort :) Men man ska inte hoppas på för mkt men jag vill verkligen ha jobbet. Då kan man ta sitt pick & pack och påbörja sitt "nya" liv i kungsängen med världens bästa <3

Igår hade ja tänkt vara duktig & dra till gymmet, men pallade verkligen inte. Så jag cyklade här hemma ist & gjorde lite andra övningar, jag blev svettig så de får räknas ^^ Har ju börjat äta lite kyckling nu efter att ha kört rent i 5 veckor, det är verkligen pyttepytte lite. Men har ju världens minsta magsäck förtillfället så de räcker alldeles utmärkt. Känns så skönt att nöja sig med de lilla.

Dagarna på jobbet blir bara segare & segare. Igår t.ex var de Sagas sista dag :(
Såå jävla boring! Så vi hade köpt två avskedspresenter till henne & hon bjöd på kladdkaka^^
Utöver det har vi nästan ingenting att göra heller, och idag hade trucken gått sönder. Den var fixade 09.30 & vi börjar jobba 07.00 så va gjorde vi den tiden? Jo satt o glodde :P haha vääärt! Aja hämtade ut ett underställ idag iaf, kan vara bra att ha nu när de börjar bli kallt ute plus att Anders säger att vi ska börja åka skidor sen när snön kommer, vi får la se, haha!

Sitter här & väntar på att klockan ska bli 17.00 så jag kan få min lönespec ;P Sen bär det av till Gröndal & möta upp Cissi & träna lite "Afrodans". Aldrig provat de innan, men Cissi säger att de är roligt :)

Resten av veckan blir de mer träning med trevligt sällskap. Träffa Hannah en snabbis i sthlm, ta en fika osv :* Sen ska jag & Anders vara barnvakt åt Wilma på lördag, vi tänkte åka en sväng med henne till hans föräldrar & på söndagen sen ska våra föräldrar träffas för första gången :o haha nejdå, det kommer gå skitbra :)


LillefiiseN
/ We'll all stay skinny 'cause we just won't eat.

4 kommentarer:

  1. Spännande! Kommer hans föräldrar hit elr ska våra föräldrar till dom?

    SvaraRadera
  2. Hans föräldrar kommer hit, ni kanske träffar dom också när ni ska hämta Wilma :)

    SvaraRadera
  3. håller tummarna att du får jobbet! =)

    SvaraRadera
  4. Det hoppas jag också, då kanske vi kan träna tsm?:)

    SvaraRadera