tisdag 8 november 2011

Happy times


TruckbryydeN


Nu jävlar har jag bestämt att ja ska komma igång med träningen ordentligt. Började igår med att köra "Zumba" med Cissi, det var faktiskt riktigt roligt o riktigt jobbigt denna gång mot va jag minns sen sist :P haha! Och idag blev de "Step up", jäkligt jobbigt de också. Och även om ja inte kommer komma  iväg till gymmet varje dag ska jag iaf cykla hemma osv!

Det finns inte mycket att göra nu på jobbet, så vi går mest runt o rullar tummarna känns de som. Som idag då lyftade vi bara alla skruvar/muttrar/spikar you name it från deras plats ner i olika paller sen städade vi hyllorna där dom stod ;P haha tidsfördriv för vi inte har någe att göra. Ons/tors ska vi på utbildning för att vi inte har något att göra och på fredag är jag ledig!

Idag var jag påväg in i förrådet för att byta mina byxor till en storlek mindre, wheeey! Men påvägen dit ramlade jag, allså helt otroligt och klantigt. Orkade inte lyfta benet tillräckligt högt för att gå över en grej så ramlade verkligen pladask rakt ner men INGEN såg :o :P Jag typ låg där & förväntade mig världens asgarv men det var bara jag som skrattade av tanken på hur jävla kul de måste ha sett ut!

Nu blir de in i duschen sen mysa ner mig i min onepiece & kolla på "Desperate housewives" och invänta A :*  Söka lite jobb ska jag nog också göra, det blir som sagt att flytta så söker jobb förfullt. Ska gå runt med mitt CV till olika affärer sen också!



LilleefiiiseN
/ Life will kill you, it doesn't matter how hard you try

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar