söndag 13 november 2011

Farsdag


Grattis pappa <3


I fredags var jag då ledig, så jag passade på att sova ut. Sen var det bara upp & hoppa & in i duschen & fixa sig och sen springa ut & dela ut mina CVn, det gick bara bra men några ställen ska jag till igen imorgon för jag ville träffa butikscheferna personligen för att dom skulle kunna få en egen uppfattning av mig än att bara se ett papper med massa fakta på om mig. Men ett av ställena jag var till verkade verkligen lovande, dom hade tillomed satt upp en lapp precis innan jag kom om att dom sökte folk :) Så det är bara att hoppas! Sen bar det av till ikea lite snabbt, träffade Kangas & köpte 2 lampor!
På kvällen lagade jag en jättegod kycklinggryta till Anders (jag har iofs inte smakat den men får lita på syrran,patrik & anders omdömme ;P). Mycke kycklinggrytor nu men har googlat fram massa olika recept plus att jag har fått recept av folk, det är ju så gott med kyckling :) Har ni någe bra recept får ni gärna dela med er av dom^^

Resten av kvällen glodde vi på massa film, kommer inte ihåg namnet på den. Men fy vilken äcklig film, handlade om någon smitta. Den var verkligen bara vidrig, och den andra hade jag redan sett "I spit on your grave", den är bra men ack så hemsk, gött som fan när hon hämnas!

I lördags blev de ganska lugnt, fixade frukost på sängen till min tröttmössa! Sen spacklade vi & sen bar till av till syrran, satt där snackade & kollade tv & dom drack lite vin & groggar. Det var jättetrevligt som alltid^^

Idag är det ju som sagt farsdag, har precis firat min far med blomma/lotter & choklad :) Han vann iaf 50 spänn, det är ju alltid något! Nu ska vi vidare till Anders pappa^^


Imorgon ska jag börja äta, åååångeeest!

PappasDaG

2 kommentarer:

  1. Ja trevligt som alltid :-)
    Hur har det gått med ätandet då?

    SvaraRadera
  2. Jo det går barabra, blir proppmätt av de lilla vilket är bra ;)

    SvaraRadera