måndag 23 maj 2011

Han är min drog


Han är min drog, min andra halva
men jag måste lära mig att göra saker utan honom.
Men det är svårt, när jag vill vara med han hela tiden & göra ALLT med honom!


Ja vad har hänt sen sist egentligen? Kommer faen inte ihåg eftersom de va så länge sen jag skrev men jag har som vanligt jobbat, varit med Anders ;) Sen har jag & Sofia planerat att resa utomlands i sommar. får se hur de blir med de. Hade iaf varit grymt kul!

I fredags efter jobbet drog jag & hämtade upp kangas sen vidare för att hämta upp Anders, sen bar de av till Knivsta hem till Robban där även Jens befann sig! Satt där en stund o snackade lite skit & grabbarna drack några öl sen klämde vi  in oss allihopa i min lilla sittoträng, trodde seriöst att den skulle gå sönder. Då bar det av in till Uppsala för att dricka lite & spelar biljard var de tänkt, men de va stängt så de blev bowling ist. Jag ville inte vara med först men dom tvingade mig, och de gick faktiskt inte så dåligt som de brukar. Jag gjorde nog mest strikes av alla. Sjukt bra kväll helt enkelt, men de är de alltid när jag är med Anders. Han är verkligen de bästa jag vet!

På natten där åkte vi förbi max i Uppsala grabbarna va hungriga även jag som inte hade ätit någe på hela dagen, sen skjussade vi hem Jens & kangas sen åkte vi hem te Anders & myste järnet <3 På lördagen låg vi verkligen i sängen HELA dagen & bara pratade, om oss & om bra saker men även om inte så bra saker. Men de fick mig verkligen inse hur mkt jag verkligen betyder för Anders & hur mkt han betyder för mig. Jag vill inte förlora han, han aldrig känt såhär förut!

På lördagen kväll var de jobb som gällde, stängde med Michal. De gick bara bra & vid 3 tiden när jag hade slutat kom Anders & sov hos mig. bästa! Och igår var de oxå stägning som gällde & även idag :P

LillfiiseN
/
Nobody is perfect until you fall in love with them

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar