tisdag 3 maj 2011

Tisdag

Igår jobbade man stägning då, skulle stänga med Frida en ny tjej som aldrig hade stägning innan men de gick faktiskt barabra :) Var ju måndag också så det var rätt lugnt, de enda va väl att vi fick en liten rush där vid 12-1 tiden pga scania folket men de gick finfint^^

Idag har jag legat i sängen nästan hela dagen, jag äter så dåligt när jag stänger så haft väldigt ont i huvudet känt mig seg o trött. Men vid halv 3 tiden pallrade jag mig upp för att duscha & åka iväg för att handla Sushi åt mig & A som kommer hit förförsta gången idag, träffa mina päron & kolla in lägenheten :) Tråkigt att de regnar men de blir mysigt sen ikväll när vi ska glo film. Jag lär stanna där hela veckan eftersom jag är ledig hela veckan, hur jävla skönt som helst.

På onsdagen kanske jag ska träffa Linn en gammal klasskompis, hon bor ju i kungsängen & är mammaledig och ja sitter ju endå bara hemma hos A & glor när han är på jobbet :P


                                      
                                      Never felt like this before, and it's scare the hell out of me


LillfiiseN
/ You took my life from negative to positive, I just want you all to know that.

1 kommentar:

  1. Skoj att han kommer hem till dig och träffar päronen :-)
    Åh sushi så gott, har ju tänkt köra ren kur denna vecka men det är ju så trist.
    Kram

    SvaraRadera