söndag 1 maj 2011

Valborg?


Jobbade ju som sagt stägning i fredags, det var kaos! Vi var 3 pers efter kl 20.00 så vi fick jobba röven av oss och ja fick springa ut och jaga våra parasoll som hade blåst åt alla håll, kulkul! Men men vi tog oss igenom kvällen/natten iaf.

Sen blev man väckt redan kl 9 av att Deilijt ringer från jobbet och säger att de fattas pengar i kassaskåpet vilket jag vet att de inte gjorde för jag räknade de på natten innan jag gick hem och då stämnde de, och tillslut visade sig att hon hade glömt räknat med tiorna man bara SUCK! Sen kunde man såklart inte somna om, great! Sen kom Sofia förbi & det blev massa prat om allt som har hänt sen vi sågs sist eftersom de inte blir så ofta man ses :/ Men vi åkte till lägenheten för hon skulle se den, där möttes man av Patricia, hundar, Suke, Moa & henne kille. trevligttrevligt! Sen hjälpte pappa mig att få över endel av min säng, så jag kan sova där men endå sova "hemma" om jag vill.

På kvällen drog jag o Sofia ner till maren för att kolla på majbrasan, det var sjukt mkt folk där men inga va svenskar :/ helt jävla stört! Plus att de var sjukt kallt & kändes inte alls som valborg, gammal man börjar bli! Sen bar de av hem te Sofia en stund glodde på slutet av Titanic :P Sen blev de vidare till A umgås med han & Jonas sen blev de sängen sjukttrötta!

Idag drog jag hem rätt tidigt, svängde förbi i tumba fr att kpa lite saker till lägenheten. Har precis duschat så nu ska jag, mamma & pappa till kyrkogården. Sen ska vi åka hämta ett bord & 6 stolar som jag har köpt till lägenheten, kommer bli kalas! Ikväll ska jag tillbaka till A :*

LillfiiiseN
/ Jag känner mig varken frisk eller hel utan dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar