söndag 8 maj 2011

Please kill me


Sen jag skrev sist har de inte hänt mycket men endå har de hänt massa, för när jag är oss A är de inte ens lugn stund. Det är alltid något man ska göra, fixa eller köpa :P Vilket är bra men ibland hade de varit skönt att bara vara han & jag o bara ta de lugnt. Och på fredagen skulle vi egentligen till södertälje för träffa lite polare, grilla o dricka lite i dalparken men A ville att vi skulle bara vara han o jag men så blev de inte iaf, hans polare Kangas kom över så vi käkade lite & glodde en rulle, jag klippte A oxå  &det blev verkligen kalasbra, de enda negativa va väl att ja klippa mig själv i fingret :P Sen på natten där skjussade A hem mig för jag skulle upp & jobba kl 8 på lördagen :/ suuuger att åka ifrån honom!

Lördagen var de en heldel folk på jobbet, men de funkade endå kom tillomed därifrån innan kl 5, awesome! Och de va då tänkte att jag INTE skulle åka till A, vi hade bestämt att nu ses vi inte förens måndag, men gick de bra eller? nej nej jag tog tåget till han vid halv 6, träffade joel på tåget oxå. Trevligt med lite sällskap :) Aja när jag väl var framme iaf åkte vi till garagegrannen för att dom skulle pilla med sina bilar som vanligt ;P Sen blev de hem te garangegrannen en sväng & förbi A's föräldrar sen hem te A & spela lite donkey o mysa :*

Och nu till de jag egentligen ville skriva från början, IDAG HAR DET VARIT KAOS på jobbet! Började  lite lugnt skönt sådär men sen kom bomben, hur mycket folk som helst! Kö till dörren hela hela hela hela tiden & 500 bilar i driven! Vi sålde för 6000 tusen i timmen i 5 timmar i sträck på ungefär 4 pers, eller egentligen 5 men frida en ny tjej började igår så hon kan ju inte så mycket än även om hon är jätteduktig! Jag hade inte fått någon ras, men hann inte hämta andan & Sara(chefen) höll tillomed på att svimma , ne usch o fy va kaos de va. Slutade 5 egentligen men ja kom därifrån halv 7. Snacka om dödtjej! Nu ska jag bara snabbt till lägenheten & hämta några papper, tvätta lite sen SÄÄÄÄÄNGEN!


LillfiiiseN
/ Jag vill inte leva utan dig, är du borta kan dom lika gärna skjuta mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar