onsdag 3 augusti 2011

22


Jag är lycklig med dig

I fredags kom äntligen Anders hem från Åmål. Jag var iväg te systemet när han kom te mig, så när ja kom hem o såg han sitta i köket så pirrade i heeela magen & jag ville bara springa fram te han o krama sönder han, men mamma & pappa satt ju där så var bara att behärska sig lite men gud vilken underbar känsla att få  hålla om han igen. Sen på kvällen åkte vi hem till syrran på middag, fast Anders fick hjälpa till för Patrik hade tydligen fått för sig att lära Anders laga mat så så fort vi kom dit fick Anders ett förkläde haha :P Men det blev så sjukt jävla gott, såsen salladen förrätten & varmrätten, muums + gott att dricka kan de bli bättre?

Ja sen har ja i stortsätt bara varit med Anders, eftersom de är då ja trivs som bäst. Och vi har flängt hit & dit som vanligt. I söndags firade vi mig eftersom mamma & pappa skulle te götet på måndagen. Så syrran med familj kom över och det blev sushi , sen tvättade vi Anders bil sen blev de bort o lira minigolf det gick faktiskt riktigt bra för oss båda förengångsskull :D

Och i måndags blev man då 22 år , galet . Snart är man 30 vafaen! Och det var iaf världens bästa födelsedag för jag spenderade den med Anders & han hade planerat en heldag, kanske inte låter speciellt för er. Men jag som känner Anders uppskattade de som faen o de var bara bäst <3 Presenterna var oxå bäst om man vågar säga de ännu. haha.

Ne nu ska jag iväg o bada i bommersvik med syrran med familj, ikväll blir de utgång med Sofia, awesome :D

FiiisseN
- Så jävla käääär -pirrpirr-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar