torsdag 25 augusti 2011

Jobb & Träna


Du är B Ä S T <3

Nu blev de ett sånt där stort hopp imellan inläggen igen, men det är bara att ni börjar att vänja er! Så 15 augusti började jag allså på scania & mitt nya liv (igen) eller va man ska säga :P Det går inte att leva de livet som jag levde sen jag träffade Anders, med max/donken/pizza/cola/chips/choklad varje dag... Det funkar verkligen inte i längden, men de blir väl så när man är tokkär & gärna vill äta någe gott när man myser ner sig tillsammans i soffan och glor på någon bra rulle, men nu får det vara slut me de. Mitt nyttiga liv har börjat och har än så länge gått ner 5 kg, väldigt nöjd med de men de ska bli mera men först o främst få bort mina ovanor o börja träna o äta bra igen..

Eftersom jag har börjat på scania kan jag ju träna på Gröndal helt gratis :) naaajs! Sen har jag börjat cykla när jag ska någonstans som igår cyklade jag till syrran, det är 1,7 mil. Snacka om att jag va död sen o rumpanvärkte ;P haha

Lite mer om Scania då kanske? Har inte så mkt o säga faktiskt, vi har haft intrudition dom här två veckorna så har haft olika utbildningar, lärt oss mer om scania och haft brandutbildning åkt runt & kollat på olika delar av scania och se folk in action liksom ;) Varit två slappar veckor med betalt så man ska väl inte klaga egentligen, gått med i facket & a-kassan också, vuxenpoäng ;D Men imorgon kör de igång på riktigt, då är iaf kursen slut o vi ska ut te våra arbetsplatser men sen ska ja gå truckutbildning oxå haha..Får väldigt bra kontakt med många i gruppen oxå tråkigt bara att vi inte kommer jobba tsm men ja o Cissi kommer iaf jobba stenhårt på gymmet :)

Och utöverallt allt de där har jag varit med Anders såklart, vi har bowlat & gått på bio "baksmällan 2". Har hört så mkt gott om den men tycker faktiskt inte alls de va någe speciellt med den.

Anders & hans polare har startat en webbradio, bli gärna medlem i deras grupp på facebook
Och besök gärna deras hemsida http://www.wantedfm.se/ . Dom har premiär för radio kanalen imorgon kl 20.00 :)


MaxbrudeN
‎/ That don't kill me can only make me stronger

1 kommentar:

  1. Ni är så fina! Mysbild.

    Härligt med gratis träning :-) Ja vårat nya liv här kommer vi men går nog bättre för dig än mig.
    Ja trodde verkligen du skämta när du sa att du cyklat till oss.

    Kram

    SvaraRadera