onsdag 31 augusti 2011

Scania + middag


Försök inte förstå mig, älska mig bara!


Vad har hänt sen sist?
I Fredags efter jobbet drog jag & syrran till skärholmen för hon skulle hitta någon klänning. Slutade med att hon hittade två & jag som inte skulle ha något hittade endel oxå :P På kvällen drog jag hem till Niclas en sväng, snackade skit & spelade tvspel.

På lördagen åkte jag till Anders, åkte samtidigt som syrran för hon & barnen skulle till Bålsta & hälsa på någon kompis, så vi åkte tåg tillsammans. Skönt med lite sällskap! Och jag & Anders gjorde inte ett skit på hela dagen/kvällen bara njöt av varandras sällskap & spelade tvspel & mös ner oss i soffan & såg en as läskig film :o uuuhh!

Och på söndagen stressade vi sönder, vi är ALLTID så sega och ska göra allt i sista stund. Och när jag är stressad blir jag väldigt lätt irriterad o då blir Anders irriterad osvosov :P ondcirkel! Vi hann iaf få iordning i lägenheten & inhandla lite grejjer innan mamma & pappa kom på middag. Det enda vi inte hann köpa var själva middagen, så jävla fail. Var precis vid Coop när dom ringde & sa att dom var framme, vi får skylla på att dom var 20 min tidiga ;P Men men blev att köpa hem wok ist, tror dom blev väldigt nöjda med de också så satt vi ute på Anders altan i solen & käkade, myyys. Sen spelade vi Wii alla fyra, de gick väl sisådär för mamma & pappa men det var roligt^^

Måndag & Tisdag har i stortsätt bara handlat om jobb & träning. Första riktigt jobb dagen i måndags då, gick väldigt bra faktiskt & allting känns kanon :) Bra folk jobbar man med oxå! Dock fick jag mig en ganska stor överraskning första dag, fick tillomed lite små panik men efter att ha snackat med personen så låg de inte alls till som jag trodde! TUR! Så efter jobbet i måndags blev de Zumba, det var helt okej faktiskt. Dock var de nya steg varje sek och vi var 46 st så man såg inte så jäkla bra.
Och igår blev de Step up med Cissi direkt efter jobbet, att cykla till Gröndal var ingen hitt direkt. fyyyfaenn!

Och idag har de bara varit jobb, roligt att Daniel & Patrik kikar in ibland. Så jävla tråkigt att vi inte har rast samtidigt som dom på chassi kan aldrig äta lunch med dom eller någonting. Träffade Jonas påvägen hem idag & han frågade om jag ville gå ut o gå med han & Linus imorgon på lunchen, men jag har ju tyvärr inte lunch samtidigt :( Crap! Aja nu sitter jag iaf bara hemma & längtar efter Anders, han är påväg hit. Har inte sett han på två dagar så jag är helt pirrig :P Nörd, men är man kär så är man!

                     
                             
                                       <3

ChassibrudeN
/ Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar