fredag 9 september 2011

Slajm



Göllungeeen

Kanske ska skippa att de va hundra år sen ja skrev sist? Bröjar alltid mina inlägg me de eftersom de alltid är 1-2 veckor imellan mina inlägg! Men jag har verkligen ingenting att skriva egentligen..

Jobbat heeela veckan, tycker dagarna går jättefort. Jobbar med så oootroligt sköna människor så man skrattar sig igenom mesta dels av dagarna, plus att ja tycker vi har så mkt raster men de är väl bara för att ja jämför med Max :P Och nästa vecka blir de truckkurs hela veckan, ska bli najs färska upp sitt lilla minne, va ju ett bra tag sen ja körde truck nu.. Och gött att få kursen betalad PLUS att ja får betalt för gå på den haha.. Det enda med jobbet som är negativt hittills är väl att ja redan efter bara 2 veckor börjat få problem med handleden ;/ men de blir säkert bra, har fått en skena som stöd så de känns bra^^

Igår efter jobbet möttes jag av två sötnosar när ja kom hem, mamma passade dom för Emma jobbade kväll & Patrik skulle jobba över allt var väl fridofröjd tills ja hör mamma "ELIN KOM NER". Kommer ner och ser då att Wilma har hällt slajm i sitt håret & tänker neeeeej Emma kommer döda någon om vi måste klippa av henne håret :P För kommer ihåg själv när man satt slajm i håret när man var liten o var tvungen klippa bort de. Så tar in Wilma i duschen o duschar av henne & häller i massa massa balsam & hårinpackning i hennes hår o försöker borsta ut de, stackarn kan inte varit skönt men hon var jätteduktig och efter att vi kämpat ett tag var allting borta :D

Ne nu ska ja hoppa in i duschen sen iväg te syrran för att färga hennes hår & spela lite tvspel. På kvällen sen kommer Anders hit & imorgon ska vi bjuda hans föräldrar på middag sen ska va sända RADIO :) Dom har ju startat en radiokanal som jag har nämt förut & han frågade om jag ville vara me o sända, så ni måste lyssna imorgon mellan 20-22, looooova? :) WWW.WANTEDFM.SE

                           


LillefiiiseN
/
Om det är såhär du vill ha de så fine, du kan iaf aldrig komma & säga att jag inte har försökt...

2 kommentarer:

  1. Haha ja lilla busfian. Skönt att du fick bort allt slajm utan tt behöva klippa :-)

    Synd att vi inte kunde lyssna på din första radiosändning :-) Hoppas de kommer fler gånger så jag kan lyssna.

    Hoppas middagen gick bra men det tror jag med den goda rätten.

    Kram

    SvaraRadera