måndag 27 september 2010

-20kg

Dagen började med att jag ställde mig på vågen och blev hur glad som helst.
Så sprang glatt ut o mötte upp Lina för att gå våran vanliga runda, dock sög vädret ganska hårt. Blåste som in åt helvete.
Annars har jag inte gjort så mkt idag, varit hemma och sökt en heldel jobb. Blir bara så trött att servitriser ska ha 6 års jävla erfarenhet, men men..

Vid 7 tiden drog jag o Lina bort till Nautilus för att träna. Båda var rätt sega men vi körde på endå, och Anton var faktiskt imponerad över oss. Som tränar på bra o går ut o går en mil om dagen osv. Jag är faktiskt lite stolt själv haha ;P

                                                    -20kg, så jävla skönt!

Nu ska jag hoppa in i duschen,
Sen blir det mys i sängen till idol :)

PöööSss
/ Jag är inte otrevlig, du är helt enkelt bara oviktig ...

4 kommentarer:

  1. Åh du är så jävla bra!
    Sök jobben ändå, du vet plösligt händer det ;)
    Åh ja blir så glad när jag läser de du skriver , du är så duktig och jag är så stolt över dig!! <3<3

    SvaraRadera
  2. hur gjorde du för o gå ner sådär mkt? :o

    SvaraRadera