onsdag 29 september 2010

Skärholmen

Idag blev det promenad iaf, vi gick bort till Sydpoolen för att skaffa gymkort. Så numera tränar man på Nautilus, det känns rätt bra faktiskt ^^  Dock var det inge roligt att man skulle ha ett kort på sig själv på gymkortet. Där stod man osminkad,trött och med fettigt hår uppsatt i en toffs och log fånigt :P men men det får gå helt enkelt.

När jag väl kom hem var de bara byta om, slänga i sig frukost och ta bilen bort till skärholmen och möta upp Sofia. Vi gick runt där en stund, hittade inte ett jävla skit, vilket egentligen är bra. Ska hålla i mina pengar. Blev bara att köpa hårspray som alltid går åt och Sofia köpte en jättesnygg grodring :)
Och jag fick självklart skoskav av mina nya leopardskor ;P suck, jävla fötter.
Sen drog vi hem till Sofia en stund, käkade lite o glodde på "Freedom Writers". Riktig snyft film. Men jag gråter ju till biggest loser så haha . Sen skulle Sofia till jobbet och jag åkte hem!

Ikväll blir det lugnt, funderade på att dra till gymmet men bestämde mig för att cykla hemma ist. Då kan man kolla biggest loser & idol samtidigt, bra skit :)
                                                                              

<3

PööösssS
/ Kärlek är inte kärlek, som förändras när förändringar sker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar