söndag 26 september 2010

Love

Only you!

I torsdags åkte jag som sagt till Robin, vi gjorde inte så mkt. Chillade och glodde idol.
Robin skulle ju upp tidigt till jobbet så.
Så på fredagen medans Robin var på jobbet pillade jag med mobilen. La in alla nr, bilder, musik osv. Jag är ganska stolt över att sollade bort en hel del, så 95 nr fick inte följa med till nya mobilen. När Robin kom hem drog vi över till hans Mamma & Tord o käkade jättegod middag, kollade idol och spelade tiotusen ^^ trevligkväll!

På lördagen drog vi till Västerås. Kollade runt lite grann. Jag & Robin köpte varsitt halsband med en bokstav på, han har E och jag R såklart ^^ jättefina va dom.
Sen hade Robin köpte en gris åt mig, väldigt "charmig" när man trök på den ploppade ögonen ur haha ;P Jag köpte även ett par uggs så var på rean, ett par beiga. Väldigt nöjd blev jag över dom. Och Robin köpte en "prydnadshylla/bänk" you name it, den har han velat ha länge. Till den köpte han två små statyer av Micheal Jackson och en peacehand. Mkt stilit må jag säger ^^


Efter våran lilla shoppingrunda, drog vi över till Tords son vars barn fyllde 4 år, allså Tords barnbarn. Hon va så söt så, hade på sig prinsessklänning,krona,örhängen,smink,klackskor & handväska. Hela rubbet allså^^
Så vi var där en stund o fika. Det var första gången på VÄLDIGT länge det var svårt att stå emot. Jag var såå grymt sugen på dammsugarna som stod på bordet. Men men det var bara att stålsätta sig. Påvägen hem köpte vi med oss kebab & pizza och SJÄLVKLART har idioterna inte stängt locket ordentligt så nästan all sås åkte ut i bakstätet på bilen, lycklig jag blev, not.
Så satt lite buttert o åt min kebab medans Robin självklart skulle se Livepool. Dock va de bara 10 minuter kvar när vi kom hem.

Idag låg vi bara o mös hela dagen och kollade på hela säsongen av "Solsidan".
Vid halv 5 skulle Robin på fotbollsträning så jag hängde med, vilket jag inte skulle ha gjort. Vilket jävla väder, var ju faen storm ut. Så jag frös halft ihjäl när jag stod där o tittade och Robin stackarn sträckte låret :/ Så han blir nog hemma från jobbet några dagar.

Nu är jag hemma iaf :( Saknar min man redan!
Ska väl ta o cykla på den där jävla cykeln nu oxå.
Sen blir de gosa ner sig i sängen, är fortfarande frusen, (det lär jag dock inte vara efter cyklingen men endå).
össsheeJ
/ She was spending money like it was going out of fashion

3 kommentarer:

  1. Jävlar ni har haft fullt upp! Tkr om att jag har en tröja med citatet du avslutade med :D

    SvaraRadera
  2. Själv har ja ett linne med de citatet på :)

    SvaraRadera
  3. Jaa jag gjorde lite fel ordval det är ett linne jag har också :P

    SvaraRadera