tisdag 21 september 2010

Träna träna träna!

Idag började dagen självklart med att gå ut o gå en långpromenad med Lina.
Det är verkligen ett bra sätt att börja dagen på.
Efter promenaden blev det hem slänga i sig frukost och åka ner med mamma på stan o träffa Patrik o Wilma lite snabbt. Sen skulle vi bort till "Curves" och träna.
Det är dock inte riktigt min typ av träning, för maskinerna står i en ring och mellan varje maskin är en platta där man ska stå o hoppa o sånt. Så kör man ena maskinen 30 sek sen går du ett steg åt vänster o står o hoppar på plattan 30 sek sen tar du nästa maskin 30 sek och sådär håller de på :P

När man väl kom hem ville man bara slänga sig på sängen. Men det var bara att käka någe sen ner på stan igen. Fixa lite hos arbetsförmedligen så jag får mina pengar och köpa en parfym på Åhlens! Kostade bara 149 spänn plus att jag hade 20% rabatt, najs.
Och alla dessa försäljare, jag får damp!
4 st kom fram till mig under dom 5 minutrarna jag var på stan?
4 ST!?
När den sista kom fram sa jag
- Jag har redan pratat med ALLA här
- Hur gick de då? :D
- Jag har redan abonnemang fast pris och jag är nööööjd
- Hur länge har du haft de?

- Två år och jag har precis förlängt de o fått en ny mobil
- Kanon, ha en bra dag!

GAAAH!

Sen vid 19.00 var de bara på't igen.
Jag och Lina drog för att provträna på Nautilus. Aldrig tränat där innan, så va lite spännande.
Men det gick skit bra, vi hade en instruktör Anton.
Hur gullig kille som helst, så det kändes verkligen skitbra, lutar nog åt att vi börjar träna där.




Nu är jag äntligen hemma!
Ska göra en shake, glo idol och sen sova!
Ingen rolig träningsvärk jag kommer ha imorgon!

Puss & godnatt från hurtbullen! ;)
/ I'm Mrs. she's too big now she's too thin.

1 kommentar: