torsdag 23 september 2010

Sony Ericsson Elm

Dagen började självklart med en lång promenad med Lina och Emelie. Härligt väder och härliga tjejer, så det kunde ju inte bli bättre. Jag har kollat upp lite hur lång vi går och de visade sig att vi går 1 mil. Att gå 1 mil nästan varje dag är inte så pjåkigt må jag säga ^^

När jag kom hem blev det frukost o slappa en stund. Sen vid 13.30 tiden drog jag, Lina & såklart lilla Alvin ner på stan. Hon skulle till banken en snabbis sen blev de strosa runt lite på stan. Jag hittade en ring jag blev lite kär i, så den fick följa med mig hem.
Sen åkte vi o hämta Meja på dagis, hon kom springandes rakt in i min famn.
Gullungen är inte så blyg för mig längre ^^

När jag kom hem hade min nya mobiltelefon kommit, WOHO!
Den kunde inte kommit mer lägligt för min andra mobil dampadesönder idag!

                                         
                                                    Sony Ericsson Elm!


Nej nu får jag ta o sluta blogga & springa iväg och duscha,packa o äta ist.
Ska nämlingen åka till Robin^^
Ni får ha en underbar helg, för de tänker jag ha.
Jag kommer hem på söndag igen!

PööössS
/ You can't tell me what to do

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar