onsdag 29 september 2010

Red blooded woman

Dagen började me att jag hade fått ett sms från Lina att hon inte kunde gå ut o gå idag för hon skulle på mamma träff , så det var bara att slänga sig i sängen igen. Låg där o slöa ett bra tag tills ja bestämde mig för att duscha o fixa mig medans jag samtidigt kollade på "Biggest loser". Kanske inte var en sån bra kombination för jag sprang runt som en stressadhöna och de slutade såklart me att jag slog i tån i min träningscykel som smart nog står mitt i rummet.
Gjorde fittigt jävla ont, det blödde och jag blev helt yr i huvudet. Tänkte dock inte så mkt mer på de förens ja ställde mig framför spegeln och började locka håret då började allting svartna och jag blev alldeles varm. Så fick lägga mig ner en stund!
Efter en stund blev de bättre, SKÖNT! Så jag drog mig mot tåget,sthlm & Sofia :)

Sofia o hennes mamma hämtade mig i Älvsjö, så vi drog till Willys en sväng.
Sen hem till Sofia och glo på "Djungelboken", as länge sen man såg den. Så vart en heldel skratt till den^^ Sen skulle Sofia på ett möte på jobbet så jag la mig till rätta i hennes säng o mös till vänner & biggest loser. Fast Sofia var borta längre än jag trodde, så hann tillomed sakna henne. Men hon hann lagom hem till idol iaf.
Jag är faktiskt väldigt besviken på idol i år, det är faen ingen som levererar.
Medans vi väntade på att idol skulle börja igen såg vi "The wedding date" på 5an, inte sett den innan men den var faktiskt väldigt bra.
Efter man hade sett vem som hade gått vidare i idol var det bara att ta tåget hem.

                       
                                                             I have forgotten how to love myself.

ööSs
/ När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd

2 kommentarer: