tisdag 27 september 2011

Iphone 4



Helgen har varit såå jävla jobbig, den har varit jobbig både psykiskt & fyskiskt men mest psykiskt. Men snart är allting över & jag hade med mig Anders hela helgen som både hjälp & stöd, även pappa har varit en stor ängel i det här, tack <3

Ännu en ny jobb vecka då, o allting känns som sagt kanon på jobbet. Där är allt problemfritt iaf, går som lärling just nu också på en ny position så det är roligt :) Och igår blev de Zumba med Cissi efter jobbet, det är faen roligt. Och de blir roligare & roligare ju oftare man går för då lär man sig stegen & kan ta ut dom ordentligt ^^

Sen har man inskaffat sig en Iphone 4 också, bättre sent än aldrig. Men min gamla mobil är helt kaos så var tvungen att skaffa mig en ny. Displayen är helt sprucken överallt & den är totalt seeeg. Kan ju bara säga att det är tur att man har en man som är duktig på ALLT tekniskt. Han har fixat & trixat så att jag har får massa bra inställningar & appar & allting till mobilen. Jag fattar ju inte riktigt iphone än, ja jag är liiiite efter som sagt men man lär sig väl de också snart..



Iphone 4

-  Du är verkligen det vidrigaste & äckligaste människan jag någonsin mött i heeela mitt liv. Att du kan gå in i mitt rum rota runt bland mina kläder & TA det du tycker är "fint" bl.a mina trosor, mina linnen. Och mjukisar som jag själv har lånat av Anders! Att du inte har någon skam i kroppen! Det dyker bara upp mer & mer skit om dig, när jag inte tror att de kan bli värre eller höra värre saker om dig så får man bara höra något ännu värre eller HITTA något ännu värre. Jag har bara en sak & säga dig: - Fuck you, du är inte värd min energi! -


Min vill/ska/har köpt lista:
- Ny dator
- Ny mobil
- Tatuera mig
- Pierca mig
- Ny platttång
- Systemkamera
- Bil
- Soffa,tv,hund & lägenhet/hus ( men det blir tsm med A)



6 <3
- A du är ljuset i mitt mörker!


2 kommentarer:

  1. Gumman, vad är det som har hänt? :(
    Jag har försökt få tag på dig men jag lyckas inte, men du kanske har bytt nummer i samband med den nya mobilen. Saknar dig! <3

    SvaraRadera
  2. Vi tar de som sagt när du kommer upp gumman, saknar dig någe enormt <3

    SvaraRadera