fredag 23 september 2011

Piercing



Låg hemma hela onsdagen & mådde rutten men försökte överföra allt från min gamla dator till den nya & sortera o shiet. Tog en jääääävla tid, nu är nästan allt över. Bara några filmer kvar, skönt :) Men på onsdagkvällen började ja känner mig helt okej så på torsdagen blev de till jobbet, jävligt skönt vara tillbaka faktiskt även om jag bara var borta dag haha. Jag gillar mitt jobb som fasen & arbetskamraterna ännu mer^^ David, Johan, Maria & Saga make my days, alla deras konstiga funderingarna till dessa dåååliga skämt ;D T.ex idag. Maria & Saga kommer fram till mig och bara
-"Elin om en larv ramlar från en riktigt höghöjd tror du den slår sig & får ett blåmärke då?" HAHA! Inte faen vet ja liksom ? :P Inget jag går runt & funderar på!

Aja efter jobbet blev de iaf hem duscha o fixa lite, sen iväg inhandla en platttång men jag köpte bara en liten ganska billig som är smidig att ha med sig i väskan. Få se om den är något att ha, annars får ja ta o köpa mig en stor "riktig" sen :) För den jag har är faktiskt inte heeeelt slut än, men det är väl bara en tidsfråga! Sen åkte jag o piercade mig det blev en Industrial, velat de ett tag nu & äntligen tog jag tag i de. Tyvärr så var man tvungen ha två korta stavar i början för den långa staven ligger emot örat & kan orsaka en grop eller va hon babbla om ;P Så jag får ha dom tills de läkt! hmpft kan ju säga att de kändes, hon fick trycka aset för de tog stopp ungefär när hon hade kommit igenom halvvägs.. Ne fy & blödde gjorde de också men de går relativt snabbt endåså. Kan inte säga ja är nöjd än, för de är ju den långa staven jag vill åt men jag tror de kommer bli MUMS!

Har varit i lägenheten idag också med min kära far & hämtat hem köksbordet + stolar. Funderar starkt på att lägga ut de på blocket & få en slant för de ist för att de ska stå här o damma... Sen var de egentligen meningen att jag skulle vara med Saga & Sofia glo film & fixa våra naglar, Saga har ett helt sånt där nagalkitt med géle o hela kööret, men de blev ganska sent pga att vi fixade med lägenheten osv... Sen ska jag ta tåget till min man snart också för imorgon är de RAAALLLY!
Kommer bli såå jävla roligt, ska äga sönder killarna hade ja tänkt . höhö :)


Min vill/ska/har köpt lista:
- Ny dator
- Ny mobil

- Tatuera mig
- Pierca mig

- Ny platttång
- Systemkamera
- Bil
- Soffa,tv,hund & lägenhet/hus (men det blir tsm med A)


 

Du är så jävla saknad!


LillefiiiseN
/ Being happy is a choice you make every morning!

2 kommentarer:

  1. Och DU är så _jävla_ saknad! finaste du. <3

    SvaraRadera
  2. Attans att jag inte visste det så jag kunde kika på örat idag :-) Men lär ju vara fint sedan när du kan ha lång stav.

    Ja sälj bordet tycker jag :-)

    Tar det lite lungt på Rallyt imorgon ;-)

    SvaraRadera