tisdag 20 september 2011

Sony Vaio



Förra veckan var det trucken som gällde, var en riktigt rolig vecka faktiskt. Mycke truckkörande, så nu har man lärde sig köra ganska bra faktiskt, så nu har man truckkort (igen).I fredags drog jag & syrran till Heron & kollade på "Friends with benefits". Bra rulle & bra sällskap, borde verkligen göras oftare.


Jag har gjort en liten lista på saker jag ska/vill köpa:
- Ny dator
- Ny mobil
- Tatuera mig
- Pierca mig
- Ny plattång
- Bil
- Soffa & ny tv ( men de blir tsm med A)

Datorn är redan avklarad, köpte den igår. Helt kär i den, min lilla bebis! Dock väldigt behövligt eftersom min gamla är så jävla slut så de är synd om den, haha! Så nu har jag iaf en jättefin data som jag verkligen ska ta hand om, har tillomed köpt en jättenajs dataväska till den för heeela 400 spänn. Fanns inte ens på kartan till den förra datan ;P

Och idag blev de hemgång från jobbet för min del, har mått lite halvrisigt nu ett tag men igår/förr går har de bara blivit värre. Hostar/nyser(konstant)/snorar så mkt o jag blöder näsblod osvosvo.. Smittat stackars Anders har jag också, så de blir nog lite sjukstuga här idag... Tänkte vara hemma imorgon också sen ska jag faen påt' igen!

Ne nu ska jag ta o fixa&trixa lite med min nya dator sen blir de sängen i väntan på att A ska komma hem!

                                               
                                   Att spara på kärleken ger aldrig någon hög ränta
                                   men att ge de till dig är mitt livs bästa investering
                                             Jag älskar dig Anders Bergström <3


Tre heeela veckor helt galet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar