onsdag 14 september 2011

Truuuuck


I hope you burn in heell, ditt jävla äckel

I lördags bjöd vi som sagt Anders päron på middag, även hans syrra kom. Det var jättetrevligt & dom hade med sig fika och en jättefin blomma. Tråkigt nog blev de inte så långvarit eftersom jag & Anders var tvungen att dra för att sända på deras radiokanal. Egentligen är det bubblan som sänder på lördagar men han kunde inte så han frågade Anders om han kunde hoppa in ist & Anders i sin tur frågade om jag ville vara med, vilket jag ville :P Vi kom dit 5 min innan vi skulle börja sända, så hade inte planerat ett skit. Var lite läskigt & lite stelt från min sida i början men de släppte i slutet & jag vill tacka alla som tog sig tiden & lyssna :)

Den här veckan är de truckutbildning som gäller då. Mån-tis var de teori som gällde, och igår hade vi ett prov, på de fick jag 49/50 så det är jag jävligt stolt över! Resterande dagar ons-fre är de då praktik, allså massa massa truckkörning. Har varit jävligt roligt & gått ootroligt bra faktiskt. Hanna en tjej jag jobbade med på max förut går oxå på den här truckkursen, så hon, jag & en annan tjej Josefin har de jävligt kul tsm :) Så den här veckan har varit great & lär nog fortsätta vara great.

Nu måste jag hoppa in i duschen snabbt som tusan sen iväg te syrran & vara lite barnvakt. Senare kommer Anders hit & goooosar! Är med han iprincip varje dag, men så fort jag är utan han saknar jag honom så himla mkt. Skulle inte byta bort honom mot nåågonting. His my soulmate and thats fo sho!

Tänkte ge er ett låttips också.
Inget nytt eller någonting, utan en gammal låt jag börjat lyssna på igen.

Kristina DeBarge - Goodbye
Am I supposed to put my life on hold
because you don't know how to act
and you don't know where your life is going 


 
   


Josefin in action på trucken idag ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar