onsdag 28 september 2011

Analblekning

Dagens samtalsämne på jobbet idag har varit "Analblekning" (iofs va de samtals ämnet igår också).Och det var faktiskt jag som drog upp de, men kommer inte ihåg varför men de är faktiskt ett roligt ämne för varför vill man bleka sin anal? Seriöst? Ska man gå runt o bara - " kolla va jag har gjort" & sen dra ner byxorna o visa? För det är ju inte gratis heller (Ja jag var tvungen att kolla upp de). För vem faen bryr sig om de är lite mer ljusrosa därbak eller va man nu är ute efter? Aja till min fråga iaf, va tycker ni? Skulle ni kunna tänka er att göra de eller har ni gjort de? Berätta är så nyfiken o höra andras åsikt om de här.

Varit en bra dag på jobbet, många skratt (som vanligt). Går fortfarande på upplärning & kommer göra det resten av veckan men idag gick jag med Maria ist för Jenny. Fick tillomed smygköra lite truck även fast jag inte har fått mitt truckkort/tillstånd än ,buuusigt!

Nä nu ska jag mysa ner mig i sängen & käka min efterlängtade sushi & vänta på min man. När han kommer blir de väl bara mysa, glo film eller spela spel & bara ha de bääst helt enkelt!



Mums


Inom snarframtid kommer Paulina hit upp också.
Det är verkligen på tiden, det ska bli så jävla kul. Saknat henne så jävla mkt <3


LillefiiiseN
/ Du o jag, förstår du det? Vi kommer möta framgångar
vi kommer gå igenom motgångar. Men, vi kommer göra det tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar