torsdag 20 oktober 2011

.


Vad har hänt sen sist? Jo jag har kört runt som en galning i min bil, så jävla skönt att ha en egen faktiskt. Sen har de ju jobbats massa som vanligt, fortfarande jättekul på jobbet men endå ganska dålig stämning nu med nerskärningen osv :/ Så jävla tråkigt att folk ska gå, Saga i nov & Joha i dec. Sen kommer tydligen Cissi få gå också. Men de jobbigaste är väl att inte veta va som händer med mig själv, endå 4 månader kvar tills mina 6 månader är slut, så de kan ha vänt tills då eller så kan dom redan ha gjort sig av med "tillräckligt" många folk.. För vaar väl ca 300 som skulle få gå från södertälje.

Aja i tisdag var jag iaf på "tantgympa" med Anders mamma. Och det var faktiskt riktigt roligt, lite likt Zumba . Det var iaf kul & bra musik så man blev helt taggad. Så de kanske blir flera gånger^^ Fick höra av Anders sen att hans mamma hade tyckte jag va superduktig o massa.. haha sööt!!

Igår var jag & Anders på "Jägarna 2" lite efter kanske men vafaen. Den var iaf jävligt bra, bättre än jag trodde faktiskt plus att den va bättre än ettan tycker jag. Det hända mkt mer i tvåan än ettan. Men sen var de ju såklart vissa saker man störda sig på, och de fick nog resten av dom på bion också höra. Kan inte hålla käften när jag blir irriterad under film haha! ;P

Nu blir de sängen iaf också glo på "Jag saknar dig" och vänta på att A ska komma hem. Tar tagit ledigt imorgon, så blir långhelg. Jag älskar komptid ;) Och nästa fredag är vi allihopa lediga^^ Inte dumt vara ledig två fredagar irad med betalt!


PUUUSSS
- Jag har aldrig känt mig mer levande i hela mitt liv

2 kommentarer: