onsdag 12 oktober 2011

Upp & ner



Min pärla


Jag har egentligen hur mkt som helst att skriva om, men jag har verkligen inte tid att sista vid datan. Låter helt sjukt men jag gör fan saker heela tiden. Men det är ganska gött endå förut levde man för datorn iprincip.

Men en sak jag bara måste berätta är att jag har KÖPT EN BIL! ;D Så jäkla glad, nu har jag inte mkt kvar på min lista plus att jag kan åka te A när jag vill utan att behöva fråga om jag får låna bilen. Plus att de nog blir nog så att ja flyttar dit & då behöver jag bil för ta mig te jobbet. Om man nu får har de kvar, går dåligt för scania nu igen så dom har börjat varsla folk :/ Men jag blir kvar till februari som minst iaf men om det inte blir bättre så ryker jag nog då tyvärr. Och Saga kommer få gå redan nästa månad :( Men man får försöka se de positivt, då kan ja skaffa mig ett jobb närmare A eftersom jag endå ska flytta dit.

Men nu över te någe roligare, min bil ;P haha! Köpte den i söndags, självklart hade jag A med mig. Eftersom jag är helt lost när det gäller bilar, vi åkte först te V-ås för att titta på en, men den va ingenting att hänga i julgranen, sen ringde vi lite hit o dit och tillslut hamnade vi i farsta & köpte den här pärlan på bilden av två astrvliga killar. Är så sjukt nöjd med den! Och Anders har redan börjat pimpa den med bättre ljus/vitare ljus både fram & bak och jag har utsmyckat den med rosa tärningar i bakspegeln m.m. Så jäkla roligt att hålla på, trodde aldrig A skulle få mig bilintresserad men de blir väl så när man skaffar sig en egen. Så nästa blir väl tona rutorna ;)

Nej nu måste ja in i duschen lite snabbt sen iväg & hämta upp Angelica på stan samtidigt lämna tillbaka en sak. Vi ska väl bara snacka skit & glo film eller något. Sen kommer A förbi då blir de väl mer sånt plus lite bilfix kanske ^^


Ge mig 7 nov

1 kommentar:

  1. Fin pärla :-) Kul att ni fixar med den och att A har fått dig intresserad.

    Konstigt att de anställer så mycket och sen går det sämre snabbt efter och då säger upp alla. Håller tummarna på att du får stanna om det är det du vill.

    Vad händer 7 nov? *nyfiken*

    SvaraRadera