fredag 28 oktober 2011

"Vad gör de om 100år"



Snabba puckar här, för nu känns allting mkt bättre :) Skönt! Även lite annat som ja inte valde ta upp här har också löst sig! Det kändes redan bättre igår men ville in dra te jobbet pga att jag hade spytt på onsdagen!

Så igår gick man upp relativt tidigt & åkte och fixade färgen till hallen sen vidare till Anders jobb & lämnade färgen & hans nyckel! Sen vidare till åsen hämta upp Angelica och iväg te Skärholmen :) Behövligt att komma ut lite & snacka lite skit och shoppa^^ Så blev en jäättefin typ senapsgul tjocktröja med en uggla på, glitterleggings & två linnen, sen en liten sak till Anders. Men nu får det fan vara nog har köpt för ca 2000 kr till muppen nu ;P

Vi skulle egentligen gått  på bio också men båda va supersega plus vi tänkte att vi kunde lika gärna spara dom pengarna, så vi åkte hem till mig kollade "Jägarna2" ist. Sen hjälpte hon mig slå in alla Anders presenter haha .

Idag ska jag bara ta de lugnt, blir nog en sväng till syrran eftersom hon också är ledig. Snacka lite skit & bara umgås! På kvällen kommer Anders hit, wiiie! Tomt sova utan han inatt :( Imorgon blir de nog bilfix på dagen eftersom Anders har besiktning på måndag, men på kvällen blir de nog att gå på bio tsm med Paulina & Sebastian och se "Paranormal activity3" :)

Juste, fick en laddare av Anders också så jag kan ladda iphonen i bilen, assmidigt juu!!


LillefiiiseN
/  Sometimes we put up walls, not to keep people out,
but to see who actullay cares enough to break them down.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar