söndag 23 oktober 2011

The car

Har sovit i min bil haft sex i min bil
hötalareset har spräckts i min bil
har man somnat i min bil har man väckts i min bil
dom sjukaste saker jag sett i min bil *igen*
Har sovit i min bil haft sex i min bil
högtalareset har spräckts i min bil
har man somnat i min bil har man väckts i min bil...







Babe som har fixat in deoder i skyltbelysningen bak för att få en mer klar vit färg än den fula gula och likaså där fram på halvljusen/parkeringsljus :) Ni ser ju själv skillnaden på bilderna, det blev iaf riktigt najs! Vi har fixat ganska mkt med den nu, och igår bytte vi även lampa inne i bilen så att jag kan se vart fläktreglaget sitter även när det är mörkt. Det blev supernajs, nu lyser de rött & radion lyser rött ;) Jag får ta och slänga upp en bild på de sen..
Och det som återstår egentligen är nog bara en ny list på sidan av bilen sen vill jag ju som jag sa innan tona rutorna ^^ Sen vill ja faktiskt köpa gummimattor också ist för tyg som jag har. Inga kul på vintern direkt :P Annars gillar jag min bil som fasen med mina rosa tärningar i bakspegeln & min rosa gris som ligger så fint där i baksätet, haha. Och jag har väl inte glömt att nämna att jag har en glastaklucka? ;D Så jävla coolt, kan man titta rakt upp o ser stjärnorna & grejjer om man vill!

Snart fyller A år, 1 nov för att vara exakt. En av sakerna jag har beställt har iaf kommit, och jag är sjukt nöjd med den jag vill tillomed ha den själv. Den andra presenten får jag ta och åka och kolla på i veckan, pengarna bara flyger åt alla håll. Fick lön i torsdags inte fan är det så mkt kvar av den :P

Nej nu måste jag fan stiga upp, jag & A har legat & myst hela dagen i sängen och kolla på film & spelat spel. Men snart kommer hans syrra hit & ska sova här så det är bäst man går upp & fixar lite och börjar med mat kanske?

7 dagar <3

LilleeefiiiseN
/  Jag undrar om du vet hur mycket jag älskar ditt allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar