onsdag 26 oktober 2011

Personligt



Man brukar ju inte direkt vara så personlig i sina bloggar, eller visst finns de folk som är de men ja brukar inte direkt vara de. Man berätta lite ytligt om sitt liv & vad man har gjort om dagarna. Men idag känner jag verkligen bara för att skriva av mig lite...

Jag har börjat med cambridge igen, har snart druckigt rent i 3 veckor nu.. Jag vet egentligen inte ens varför, kanske för att ja vill vara lika smal som när jag träffade Anders men grejjen är att jag inte ens har gått upp så mkt men ja känner mig endå som världens fetaste ungefär.... Och den här gången verkar de ha fuckat up allting. Mitt humör verkligen suuuger, kan gråta för ingenting o vara helt jävla deppig och i nästa sekund är jag världens gladast osvosv. Va tillomed så illa så att Anders bara "Snälla Elin kan du inte sluta dricka de där". Men jag är för envis, har ja börjat vill jag avsluta de plus att de är inte direkt billigt. Så nu jävlar säger jag bara, jag ska klara de här även om de suger just nu. Och grejjen är inte heller att de suger att jag inte får äta någonting för ja bryr mig inte längre & jag är varken hungrig/sugen eller någonting.

Grejjen är väl mer att jag har ont i magen konstant, ibland är de bara rensmärta men ibland är de som en klump i magen. Sen mår jag illa från & till. Och sen brukar jag alltid bli helt förstoppad iprincip när ja dricker cambridge så har fått tips om några tabletter nu som ja har köpt och som fan bokstavligttalat tömmer en på ALLT. Så nu när liksom allt rinner ut mig som vatten & ja spyr imellan åt så kan ja ju inte behålla mina p-piller heller eller hur man ska förklara, vilket innebär att ja blöder hela tiden mer eller mindre.. Man blir ganska yr i huvudet när man förlorar blod och samtidigt inte äter..Men det är väl bara att bita ihop & tänka att de är värt de i slutändan :)

Så har varit hemma från jobbet både igår/idag blir nog hemma imorgon också. På fredag är vi endå lediga med betalt såå...Men som sagt inte långt kvar me den här skiten nu, plus att Paulina kommer på söndag och det kommer bli B Ä S T <3

Sen är jag så tacksam över att jag har Anders, har aldrig träffat någon bättre människa/kille förut. Han kompliterar mig så bra o gör mig verkligen hel, Känns som jag var halv innan jag träffade honom och de är verkligen så skönt att ha någon som man är kär i & älskar och som samtidigt är ens bästavän. Och jag har alltid haft lite så panik över flytta ihop med någon, har alltid tänk "Kommer ja klara de? Se någon varje dag o leva så nära inpå någon?" Men med Anders har de alltid känts helt naturligt att vi ska flytta ihop & de känns bara helt rätt när vi planerar våran framtid, har inte alls någon klump i magen som jag  hade förut när man tänkte på sånt.

Har legat i sängen hela dagen, det är faktiskt då jag mår som bäst. Går jag upp blir jag bara yr osv. Men måste försökta ta mig till ikea idag & köpa Anders sista present så ja har de överstöket... Sen måste ja egentligen åka & köpa målarfärg, vi ska måla om i hallen. Men det får jag ta när jag mår bättre....



Tack för att du är du & att du står ut med mig <3



BlottaD

2 kommentarer:

  1. usch o fyy...sluta genast med dom där dumheterna..o va e de för tabletter du fått tag i?????Du ska vara rädd om dej själv..träna o ät bra istället...de är inte värt allt detta i slutänden...inte ens kunna gå o jobba...näää vet du...lyssna på din gubbe nu...kram

    Ewa

    SvaraRadera
  2. Jodå det är absolut värt de i slutändan, det vet jag eftersom jag har gjort de tidigare. Och känns redan bättre med tanke på att ja gått ner endel. Och jag har gått och jobbat hela tiden när ja druckigt de här förutom 3 dagar för jag har haft ont i magen & varit yr. Det har jag inte varit innan och nu mår jag mkt bättre och ska jobba heeeela nästa vecka :) och veckan efter de ska jag börja äta lite. Och jag tränar men jag börjar alltid med shakarna för få ner magsäcken och sötsuget och de funkar utmärkt :) så ta'tlugnt!!

    SvaraRadera