söndag 3 oktober 2010

Mys

I fredags drog jag, Lina och barnen ner till stan. Lina skulle köpa lite grejjer inför helgen o dopet. Och ja hittade som vanligt några saker, 1 t-shirt för 50kr inte illa, 1 läppglans och 6st ringar. Efter stan drog vi hem te Lina o myste! Sen kom Linus och dom skulle packa o fixa innan dom skulle iväg så jag drog mig hemåt.
Väl hemma blev det lugnt, syrran med familj va här så klockan sprang iväg ganska fort endå o vips va hon 19.00 och ja skulle åka iväg för att hämta Robin, och ja fick ta den nya bilen ;)
Kan ni tänka er? haha. Så man kände sig något mallig när man åkte o hämta han, något helt annat än åka mammas lilla fnyttiga citroén iaf ;P Så det blev en sväng förbi Willys, sen åkte vi köpte mat, kebabsallad för min del o pizza för Robins. Sen blev det mys till idol, men jag slocknade totalt så jag missade vilka som åkte ut, haha.

I lördags gick jag,mamma & Robin ut o gick, vi gick 2varv runt scaniasjön och det sista varvet sprang jag & Robin. Och jag är så jävla stolt att jag orkade springa hela tiden, de trodde jag inte. Speciellt inte med min kondition.
Så det var bara hem o duscha sen iväg till systemet (evigheter sen man var där) och köpa några öl till Patrik och vin till Emma. Vi skulle nämligen dit på middag. Det var hur trevligt som helst och det bjöds på tacos, det var helt sjukt gott. Flera månader sen jag åt tacos, förut åt ja o Robin tacos varje helg! Efter vi hade käkat drog jag,syrran & Robin till Heron :) Biodags!
Vi såg "Salt" med Angelina jolie, den var faktiskt bra. Jag var lite förvirrad i början men man fattade mer o mer efter filmens gång. Vi gick på den tidiga bion så man var hemma i skaplig tid, och vi kollade självklart på Beck när vi kom hem men jag slocknade :$

Idag har vi tagit de ganska lugnt. Jag har varit ute o gått endel, först med syrran på förmiddagen sen med mamma på eftermiddagen, usch va de ska blåsa o hålla på :( mina öron dör! Förutom de så har vi bara legat under täcket och gosat enda till Robin skulle åka hem.

Nu väntar den otäcka cykeln på mig.
Men men.. det är bara att ta tjuren vid hornen.

                                 
                                                                      I need your love everyday

öössS

/ I'm drunk and you're still ugly.

2 kommentarer:

  1. Ja var riktigt gott med tacos och skoj att få gå på bio med er :-) Var riktigt bra filmen.
    Skönt att få komma ut på promenad idag. Puss Emma

    SvaraRadera
  2. Ja det får vi göra om någon dag, allså promenaden, tacosen o bion ;) puss

    SvaraRadera