lördag 8 januari 2011

Bra start på det nya året



....Att man ska gå & bli sjuk! Jag är aldrig sjuk iaf inte mer än lite snorig men nu har ja åkt på någonting rejällt. Har 39.5 graders feber och jag har SÅ ont i halsen att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen. Kan inte ens sova för att jag har så ont i halsen så har försökt tvingat i mig Te (som jag förövrigt hatar) bara för att de ska bli bättre, men inte faen blev det de. Jag har nog aldrig känt mig såhär ynklig & gnällig som jag gör just nu. Och det gör ju inte direkt mindre ont i halsen när man råhostar hela tiden.

Var hos läkaren igår iaf, för att kolla om jag hade halsfluss. Men det visar ju aldrig någonting på deras jävla prover tycker jag. 150 spänn åt helvete. Och medans jag satt där o vänta på provsvaren mådde jag så illa att jag var tvungen springa till toan och kräkas. Så någonting är ju inte som det ska. Doktorn skrev iaf ut ett intyg om att jag inte kunde jobba på några dagar utan att ja skulle ligga hemma och vila. Så åkte direkt till jobbet och lämnade papprena till Sara och vid de laget hade ja ingen röst kvar så Sara bara stirra på mig "fyfaen så du låter åkt hem o vila". Så jag hoppas verkligen att jag är frisk till onsdag, JAG VILL JOBBA! Har nästan ångest över att ligga hemma när jag vet att jag egentligen ska jobba!

EliiiN
/ Sick and tierd

3 kommentarer: