onsdag 12 januari 2011

From heaven to hell


Jag älskar min tjockis

I måndags var jag med Lina heela dagen, var hur mysigtpysigt som helst. Vi kollade på "bröderna karlsson" och bara myste, jag kände mig fortfarande inte på topp. Men vi bestämde oss för ta en promenad te Willys, men usch va de blåste. Inge skönt. Sen gjorde vi Tacopaj, den va sjukt god men jävligt mättande :P På kvällen drog jag hem till Angelica, chilla där lite och kollade Top model osv.

Igår blev de över till Lina en stund igen, vi satt o fixade me lite saker sen blev de bort till Linas Svärmor för hämta lite papper osv, satt där en stund o snacka lite skit o drack as god varm choklad :) muums! Sen mötte jag upp Sofia på tåget, hängde med henne te tatueraren sen blev de en snabbis på stan, ja tänkte ja skulle hitta någon fin BH med matchande trosor men de fanns ju inte ett jävla skit, så vi drog till Nancys o käkade deras as goda mackor o satt där snacka lite innan vi drog te mig en stund. Sen åkte vi till Heron för att se "Änglagård tredje gången gillt", och den var faktiskt jäkligt bra :) Vi gick på 18.00 bion så klockan var bara 20.00 när filmen va slut så jag hängde med Sofia hem en stund, vi tog de bara lugn och glodde på "Step up to the street 3".

Idag har man jobbat förförsta gången sen jag blev sjuk, allså över en veckan sen. Har fortfarande lite problem med halsen o hostan och de blev verkligen inte bättre på jobbet plus att jag fick stå i driven HELA dagen. Från 11-19.30 stod jag i driven! GAH!

EliiiN
/ My heart crashes without you.

1 kommentar: