tisdag 18 januari 2011

E


HAR DU NÅGONSIN:
Blivit kysst: Japp!
Ätit sushi: Ofc, love it.
stått på scen: Många gånger!
Blivit dumpad: Njaa..
Varit ihop med någon som varit otrogen: Japp!
Varit med om en bilolycka: No, thank god.
Klättrat på berg: Har jag säkert!

ANTINGEN ELLER:
Kallt eller varmt: Beror lite på.
Spets eller satin: Spets.
Blått eller rött: Rött.
Regn eller snö: Både och faktiskt.
Ull eller bomull: Bomull
Rosor eller tusensköna: Rosor.
Vår eller höst: Vår!
Historia eller vetenskap: Vetenskap.
Matte eller engelska: Matte!

MOTSATTA KÖNET:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Jaaa!
Vet den om det: Det hoppas jag.
Gillar någon annan dig just nu: Inte en aning!
Vad tittar du på hos en kvinna/man: Helheten.

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Har du haft ett seriöst samtal: Japp!
Kramat någon: Yes!
Kommit sams med dina föräldrar: ?
Bråkat med en kompis: Nej!

GILLAR DU ATT:
Ge kramar: Absolut.
Ge massage: Tycker nog mer om att få de (A)
Gå promenader i regnet: Om man går med rätt person.

ÖVRIGT:
Svär du för mycket: Ja ibland.
När duschade du senast: Idag.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Har inga byxor på mig just nu.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Jessie J - Do it like a man
Vad var det sista du sa: "Jag ringer dig snart!"
Vad är brevid dig just nu: Massa saker.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Helt okej, lite stökigt.
Vad var det sista du åt: Kyckling, sallad & sås.
Hur är vädret just nu: Grått & tråkigt
Vem pratade du sist med på telefon: Robin <3
Vad gör dig glad: Mina familj, kompisar & min pojke
Vart skulle du vilja åka: oj många många ställen.
För att shoppa: New York.
För att festa: Las Vegas.
För att ha sommar: Någe varmt land iaf.
Vill du ha barn: Japp!
Vad ska dom heta: Tänker ja inte skriva här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar