tisdag 4 januari 2011

2011


Drivbruden

Vad har hänt på senaste tiden då? Jo det har blivit ett nytt år, jag har varit med Robin & varit på mellandagsrean med Sofia och shoppat lite fina saker & jobbat såklart, haha ;P

Idag & igår jobbade jag 11-19.30. Skulle egentligen bara jobbat timme idag. 16.00-19.30 men så blev de inte. Gjorde inte så jäkla myket heller, men lite surt bara när man är inställd på ett kort/slappt pass. Men imorgon är jag ledig iaf, skönt. Fast det blir nog inte så mycket ledig endå, jag & mamma ska vara barnvakt åt Wilma & Leo för syrran o Patrik åker på kryssning ons-tors. Så vi ska passa båda barnen. Det är ju tur att man börjar 17.00 på torsdagen för man lär väl få stiga upp rätt så tidigt haha.

Framöver händer de inte så jäkla mycket heller, mest jobb:/ tråkigt liv, men man blir glad när lönen kommer sen. Just nu längtar jag som faen till min lön som jag redan får den 14e Jan.
Då ska jag köpa mina äckligt snygga skor jag vill ha, sen ska jag faen ut o festa förengångsskull.

Ne nu får de blir sängen, har ont i ryggen!

                        
                                     Ett par jeansshorts jag köpte i början av sommaren, hmm liiite stora!?

EliiiN
/ Kärlek är inte kärlek, som förändras när förändringar sker

7 kommentarer:

  1. du är ju så jävla snygg smulan

    SvaraRadera
  2. Elin du har verkligen blivit pytteliten!Snygging! :D idag börjar mitt liv med träning å mindre mat, hoppas på underverk! är din klänning ifrån Hm ? snygg iaf ;D Saknar dej! <3

    SvaraRadera
  3. får man fråga hur mycket du vägde förut och hur mycket du väger nu? (:

    SvaraRadera
  4. Om man står för vem man är så får man fråga ;)

    SvaraRadera
  5. Haha, det var faktiskt jag som undrade om vikten, tänkte inte på att skriva namn ;D

    SvaraRadera
  6. Haha det är lugnt ;) Jag vägde 99 kg förut nu väger jag 63 ^^

    SvaraRadera