måndag 24 januari 2011

Snabbspolning


Ja vad har hänt senast tiden då? Jo jag har jobbat men jag har även varit ledig tors-fre. Då åkte jag upp till sthlm och träffade Sara, år & dagar sen. Så det var enormt roligt att träffa henne igen, jag shoppade mina enormt snygga shorts & fyndade ett par skitsnygga jeans som nu bara kosta 99 kr som har kostat 500 spänn. Nöjdtjej! Sen käkade vi & snackade massa skit.

Annars i helgen har jag jobbat lör/sön. Men efter att jag slutade i lördags så drog jag hem till Niclas där Emelie & Lina befanns sig :) Så vi satt där ett bra tag, hade jättetrevligt, drack vin & lyssnade på bra musik! Sen blev det ner till Flamingo en stund där det va KNÖLfullt. Men träffade några man inte sett sen förra året då man var ute varje helg, så det var lite kul. Lite synd de va så mycket folk dock, fanns inte plats och dansa och jag ville verkligen dansa. Sen kom Niclas & skjussade hem mig och Lina!



I söndags blev de rätt lugnt, Syrran & Wilma kom över en stund. Och jag & Angelica drog och träna men både var helt jävla sega så de blev lite sådär :P Vid 16.00 var det bara dra till jobbet, hade stägning. Och hade grymt ångest. Men där på kvällen/natten då vi bara var 2st var de hur lugnt som helst, för engångsskull så det var skönt. Fick ragg också, av en turk oooovanligt :P Aja pappa kom och hämta mig 02.50 iaf, bästa pappa!

Idag ska jag bara ligga i sängen innan jobbet, om jag inte pallrar mig över te Lina ;)

EliiiN
/ I won't die for you ,I'll just kill anything to stand in your way or try to hurt you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar