måndag 17 januari 2011

Köping



I Fredags efter jobbet var de bara hem o packa, duscha, fixa & dra till Köping och min älskling. Har inte varit hos han på över 2 månader. Helt galet. Så var helt underbart att åka dit igen & att få vara med honom. Vi åkte till affären direkt, här skulle handlas tacos & lite gottigt för engångsskull. Blev lite väl mycket gottigt kan ja meddela. Sen blev de hem glo Let's dance & äta tacos, så jävla gott de är allså.

På lördagen ringde Robins kusin Fredrik, dom var i stan o hälsade på. Så dom kom o hämtade upp oss också åkte vi hem till Robins farmor där de blev fika o massa struntprat. Sen blev de te affären för även Robin skulle köpa lite gottigt (och han gör aldrig de annars). Sen blev det hem & kolla på fångarna på fortet & bara svulla, jag svullade nog mest . Vilket inte min mage tyckte om, mådde skit illa så jag var tvungen att spy, men vafaen ;P

På söndagen spelade vi bara tvspel, kollade på en ny Wallander film & glodde fotboll. Liverpool spelade ju , de går ju bara inte o missa ;) haha! Nemen det har varit en lugn helg, men en av dom bästa på väldigt väldigt länge <3

Idag har jag varit med Lina hela dagen, vi har varit på stan & jag har shoppat lite. De mesta på rean faktiskt, riktiga fynd ^^ Sen köpte vi med oss lunch hem te Lina o satt där o myste o kollade film :) Sen var de bara dra sig hemåt & och sen mot jobbet. Jag stod i driven idag (ovanligt), men de gick barabra faktiskt, var rätt lugnt förengångsskull :)

EliiiN
/ Du + Jag = Så jävla sant

1 kommentar: