tisdag 25 januari 2011

Random


Ja det har väl inte hänt så mycket sen sist egentligen! Igår gick jag o Lina ut o gick en sväng, skönt att komma ut o röra lite på sig & snacka massa skit om alla idioter, inga namn nämnda. Sen på jobbet var de rätt trevligt faktiskt, de va rätt så lugnt & jag o Jennifer ägde ju ganska hårt, hon i kassan och jag i driven & köket :) Sen gick hon & tog en cigg och jag fick en bil i driven (ett äldre par) som undrade om jag jobbade ensam. Jag skojjade tillde o bara "Ja det blir så när folk är ute o röker & sitter på kontoret". Han bara "Accepterar du verkligen de:O?" haha helt upprörd typ, söt gubbe!

Idag låg jag i sängen rätt länge o drog mig, har börjat få ont i halsen IGEN! Men efter ett tag pallra jag mig upp o tänkte tvinga iväg mig till gymmet, men ville inte dra dit själv så jag frågade mamma om hon kunde passa Alvin så att jag o Lina kunde dra o träna, och de kunde hon! Så jag tänkte ringa Lina o berätta men där gick de ju inte att komma fram, lilla telefonnörd ;) Så jag sprang över dit o bara "Vi ska åka o träna lägg på nu, mamma passar Alvin" Tror nog hon blev en aning förvånad ! Så vi drog iväg o tränade, va lite halv jobbigt som vanligt men de kändes ju bra efteråt iaf.

Väl hemma gjorde jag mat innan ja skulle dra till jobbet, löning idag så alla ville tydligen äta på Max så det var fullrulle. Bytte pass med Jennifer också så jag jobbade längre, wooho :P haha! Jobbar hela veckan & i helgen drar jag till Robin, awesome :D
                       
                                                         Mina grymt snygga skor har äntligen kommit, love!

EliiiN
/ Sometimes I sit and wonder is this life really for me!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar