onsdag 29 december 2010

Sliten


Välkommen till Max, det går INTE bra att beställa.

Igår var det en slappdags för de mesta, men bestämde  för att man faktiskt KAN göra någonting innan jobbat. Så drog ner till stan en snabbis bara, fyndade en jättefin klänning för bara 100 spänn. Det nöjde jag med mig o åkte hem. Vid 16.00 var det bara att dra till jobbet, va lite kaos så Sebbe fick hoppa in en stund. Sen blev det lugnt som i graven, sen fick självklart JAG stå i driven. Men det gick faktiskt mycket bättre den här gången, har lärt mig hur man ska spara drivnotan osvosv. Men vid halv 11 ruschen var de lite kaotisk, vi var tre pers, jag i driven med 50000 bilar, Jossan i kassan med 5000 gäster och Conny i köket. Aja vi tog oss igenom kvällen/natten iaf :) Kom inte därifrån förens 4 dock, lagom segt. Men det blir väl så när man ska göra 1000 saken efter stägning. När ja kom hem möttes jag av en trött pappa som skulle iväg till jobbet.

Så idag är jag död, inget ovanligt. Men somnade halv 6 och vaknade 11. Ska ligga o vila lite till sen ska jag bannemig över till Lina, år och dagar sen jag såg henne. Saknar henne ju! Sen blir de till jobbet igen o jobba ett sånt där monster pass TILL! gaaah.

EliiiiN
/ jag bråkar hellre med dig än älskar någon annan

1 kommentar:

  1. Gullprutt, va söt du är i din uniform ;)

    Kul å se dig idag btw! Måste göras om väldigt snart!

    SvaraRadera