tisdag 1 februari 2011

On my own


Nya koftan på högra bilden! 

Varit ledig hela helgen, skönt! Och jobbade bara 5 timmar igår, men det var sjukt lugnt så de va bara soft. Idag var jag ledig igen, syrran kom över med barnen. Och när Wilma sovmiddag drog vi ner på stan, jag skulle egentligen bara hänga med som sällskap men ni vet hur de blir :P Kom hem med smink (välbehövligt eftersom mitt snart är slut) 6 par trosor, en kofta och ett par skor :D Nöjd som faen med allting!

När vi kom hem var de tänkt ja skulle träna eftersom gymmet stänger mellan 3-6 feb pga någe simtävlingsgrejjs. Men orkade inte, så jag får la helt enkelt börja cykla hemma igen haha :P Jag har varit lite onyttig dom senaste dagarna men jag går ner iaf, så de gör nog inte så mkt :) Nu har jag iaf duschat och fixat mig så får man se va kvällen har att erbjuda :)

EliiiN
/ Love is for suckers

3 kommentarer:

  1. Ja cykla hemma funkar det med :-) Idag blir det att cykla framför tv:n här.

    Och koftan var riktigt nice.
    Kram

    SvaraRadera