måndag 19 mars 2012

And I'm back again



Ja vart ska man börja? Nu har livet tagit nya vändningar igen.. Vilket faktiskt känns jävligt bra iaf nu i efterhand! I fredags ringde dom från Scania och frågade om jag ville komma tillbaka, direkt fick jag en klump i magen och tänkte hur fan gör jag nu? Hade ju tackat ja till ett annat jobb och var nere i Stenungsund på utbildning! Så jag bad att få tänka över helgen..

Har nog aldrig grubblat så mycket över va jag ska göra någon gång, jag diskuterade det med hundratals människor(kändes det som) och låg vaken hela natten till lördagen o tänkte o tänkte.. Och jag kom fram till Scania, bättre betalt, bättre tider, bättre semester, gratis träning och blir anställd av Scania o inte genom bemanning som det var prat om! Sen var det ju bara de där att ja skulle berätta de för Malin min chef & Emma som hade hand om min utbildning nere i Stenungsund, fyy fan har nog aldrig känt mig så dumt och rutten någon gång, men måste ju endå tänka på mig själv i första hand. Så i lördags åkte jag hem från Stenungsund & drog direkt till A såklart, var kaos när ja kom hit och Gustav & Kangas va här. Dom håller på fixar i hans lägenhet som tokar. Blir nog bra tillslut ;)

Igår på morgonen skjussade jag Kangas till jobbet, sen var jag och handlade lite söndagsgottigt och bara myste med A till Desperate housewives ;) Sen var det bara börja ta borta alla uttag osv, vi skulle tråda om hela hans lägenheten för han ska omvärdera den 29e mars så vi hoppas på att få upp den lite i värde^^ Gick rätt bra, blev endel gjort för engångsskull. Några svårdomar också haha.. Sen blev vi lite trötta så vi fortsatte mysa till Desperate ist men vi ska göra klart resten idag efter vi har tränat ;D

På onsdag börjar jag på Scania, ska dit skriva på lite papper, sen ut i produktion. Får se hur detta går, eftersom jag ska jobba som montör denna gång ;P Och tyvärr så kommer jag få dom gråa byxorna haha!

Just nu känns livet sådär pirrigt underbart & allting flyter på så bra och snart är det vår/sommar! Längtar!



LillefiiiseN
/ Nothing testes as good as skinny feels

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar