onsdag 7 mars 2012

Mot Södertälje


Du rör runt i mig som ingen annan någonsin har gjort tidigare!

Imorgon åker jag äntligen hem efter 11 lååånga dagar trots att de faktiskt gått rätt smidigt & fort endå! Har jobbat alla dom dagarna förutom en då jag låg på hotellet och spydde & mådde illa, så vet inte om man kan kalla de ledig dag direkt haha ;P Egentligen gör jag ju endå inte så mycket, jobbat & tränar. Men det tar endå på en att jobba varje dag och de är ju 9½ timmars dagar oftast!

Därför jag inte bloggar sådär mycket, har inte direkt så mycket roligt att skriva. Men nästa gång jag stannar här över helgen tänkte ja försöka vara ledig lördag och då kanske passa på åka in till Göteborg kanske träffa Tess en sväng eller så :)

Helgen kommer bli fantastisk, ledig hela  3 dagar irad! Anders hämtar mig vid tåget imorgon då ska vi  hem till mig och mysa och baka lite tårta. Han syster & hans mamma har ju fyllt år den här veckan. Sen på fredagen ska jag ner på stan & göra massa ärenden, funderar starkt på att färga håret också. Sen tänkte jag dra & träna, får se om Josephine eller Angelica hänger på^^ Sen måste jag bara väga mig, jag får panik över att ja inte kan väga mig & ha "koll" på min vikt när jag är här nere ;P

Efter de ska jag möta upp Anders hos hans föräldrar då för att fira hans mamma & syster med tårtan vi bakat & lite presenter osv! Sen resten av helgen är det inte mycket planerat, ska ju bara njuta av att vara hemma och vara med Anders. Får se va vi hittat på, blir nog en sväng till hans föräldrar igen på lördagen då lite släkt till dom kommer!

Sen när ja åker tillbaka hit på måndag får jag sällskap av Alex, en annan kille som ska bli arbetsledare på BK i järna! Kul, slipper man åka ensam osv!

iiiiihhh åker hem imorgon är så glad så det pirrar i heela kroppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar