onsdag 21 mars 2012

Lastbil



Idag 07.30 var jag och skrev på papprena till Scania! Kändes grymt bra faktiskt plus att man tydligen fått löneförhöjning. Var ju inte fy skam :) Sen vid 08.30 mötte jag upp en tjej som hette Johanna, vi gick och fixade nya byxor och lite tröjor osv.. Och ja kom i storlek 34 i tjej modellen i byxor? Galet! när jag började på Scania i Augusti hade jag herrbyxorna i storlek 50 ;P aja jag klagar inte direkt!

Sen fick jag träffa min chef Maria, hon verkar superbra. Så vi satt ner och snackade lite och gick igenom lite "regler". Lite mer strikt här om man jämför med KD ;P Sen fick ja stå på line en liten stund med en kille som hette Daniel som direkt hälsade & sa välkommen till familj, så ja ska nog trivs ;)

Sen blev de rundvandring med Rabi, han visade hur allt går till från början till slut vilket faktiskt var lärorikt. Liksom helt från början då själva lastbilen bara är en "stång" tills den tillslut faktiskt ser ut som en lastbil! Sen fick vi åka med i slutet, det var fan askul ;D Så det har varit en riktigt bra dag med en hel hög med roliga/trevliga människor^^

Efter jobbet drog jag & tränade, och nu har jag duschat och väntar på att A ska komma. Då blir det bara massa mys. Är rätt trött i kroppen plus att det är 3 timmar övertid imorgon, yiieppee!


LillefiiiseN
/  I need your love everyday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar