måndag 26 mars 2012

Kaos



Ja tänkte berätta lite snabbt om va som har hänt sen sist, har som sagt börjat på Scania igen. Trivs sjukt bra faktiskt, jag och grabbarna ;D haha sjukt gött gäng! Blev bara 1 timmes övertid för mig i torsdag min chef va så snäll o sa att hon inte hade förväntat sig att ja skulle stanna alls..
På fredagen skulle tydligen grabbarna ut o undrade om ja ville hänga på, men hade redan bestämt att ja skulle chilla hos syrran & så blev det också. Vi åt ost & kex och syrran,Patrik & Ferenc drack öl/vin! Sen kom Anders och då blev de bara massa mys.

På lördagen gick ja upp tidigt som ja alltid gör nuförtiden och gick ut o sprang 3 varv runt scaniasjön kl 9 på morgonen och när ja kom hem igen satt ja mig på träningscykeln ;P Och A sov så sött haha! Sen blev det över till syrran med massa folk på middag & fira Leo som har fyllt 5år. Mycket trevligt och jättegod mat! Sen blev det hem till A och pilla i lägenheten, vilket är totalkaos!

Samma sak på söndagen fast då kom A's polare över med sin son och hjälpte till.. Sen blev det film/middag & massa mys på kvällen!

Imorgon ska jag försöka få tid hos läkaren någon dag i veckan också, har fått någe skit med höften ;/ får så ont ibland att ja börjar gråta ;/ A ville tillomed att vi skulle åka te sjukan igår, sjukhus är inte direkt min favvoplats! Aja måste ta tag i det där iaf.

Annars har ja bara tränat & solat idag och nu ska jag duscha sen soooooova^^

Grattis älsk till extra jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar