torsdag 15 mars 2012

Back to hell



Helgen har varit toppen som vanligt, jag har ju varit hemma och fått umgåtts med dom jag älskar. På torsdagen när ja kom hem hämtade Anders mig vid tåget, så vi myste hela kvällen. Var helt underbart. På fredagen gick ja upp när Anders drog till jobbet, allså vid 6.00 o tvättade o fixade o donade haha..

Rastlös får man väl säga efter att bara ha jobbat/tränat o legat på hotellet i 2 veckor.. Sen åkte ja en sväng för fixa hårfärg men den hårfärgen ja använder har utgått eller något, så fick prova en ny hårfärg. Den funka lika bra, gött! Sen drog jag ner på stan med mamma, syrran & barnen. Köpte två par svarta byxor, ett par till jobbet & ett par till mig själv. Sen lite småkrafs, strumpor/linnen & sminkväska! Sen drog jag med syrran & dom hem på kvällen & käkade där sen kom Anders förbi en stund sen drog vi hem till mig o bakade tårta!



På lördagen blev det massa mys & syrran och dom kom förbi en sväng igen :)
Sen bar det iväg till Anders familj eftersom hans mamma & syrra fyllt år, hans syrra blev ju endå 20år :) Så vi åkte dit med tårta/blommor/lotter & en jacka till Cecilia som ja visste hon ville ha, så hon blev glad ^^ Anders pappa hade även bakat en tårta så det blev dubbelt upp haha. Sen kom deras kusiner osv så det var mysigt med god mat, trevligt sällskap sen blev de såklart att glo på finalen av melodifestivalen, Loreen var ju lätt bäst. Så helt rätt att hon vann!

På söndag var det underbart väder, så jag och Anders åkte en sväng. Köpte mig mina ALLRA FÖRSTA TRÄNINGSBYXOR, haha. Helt otroligt att jag inte har skaffat mig de innan, men känt mig snål eftersom ja tycker de är så dyrt ;P Men dom blev jag iaf as nöjd me, sen blev de en sväng förbi Max för att köpa mig en GI - kycklingburgare. muuums! Sen var det bara råmysa/kolla film o bara njuta av varandra o varandras sällskap innan ja skulle åka tillbaka hit på måndagen ;(( bläääh! Vill inte va här!

Nu fick man iaf sällskap ner av Alex, eftersom han ska slutföra sin utbildning här nere.. Men de ser fortfarande ut som innan iprincip. Jobba/träna sova. Men man får sällskap till & från jobbet iaf. Och på lördag är vi lediga så vi tänkte väl dra ner till torget och checka läget!


1vecka kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar