torsdag 1 mars 2012

Drive Thru


Välkommen till Burger King!


Efter två dagar i kassan, var det idag dags för DT (Drive Thru). Ja jag vet att ni tänker "Du har ju endå jobbat på Max". Men det är inte alls samma system och man har inte alls lika stor koll på burgarna/målen osv osv! Men det gick väl hyffsat fick jättebra hjälp av både Linda & Tess^^

Imorgon ska jag ha min första dag som AL, så det blir nog en rätt lugn dag! Ska gå igenom massa saker med Emma! Kan behövas en lugn dag, kommer jobba 11dagar irad om man räknar bort att jag låg och spydde ena dagen. Så när ja kommer hem nästa torsdag kommer ja nog vara rätt död! Sen ska jag bannemig iväg till gymmet imorgon oxå, har bara tränat hemma på hotellet nu när ja slutat så sent! Men imorgon & lördag då jäklar ska jag köra! Sen får vi se hur schemat ser ut för nästa vecka!

Nu ska jag lägga mig och fortsätta glo på "Biggest loser Sverige".

1vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar