tisdag 20 mars 2012

Shopping


Hey big spender!

Igår låg jag bara hos A och tog det lugnt, städade lite i lägenheten. Det ser ju förjävligt ut där nu när man trådar om och fixar alla lister osv som var snea! Ligger ju kabelbitar överallt och ahh.. Så jag hade lite och pyssla med eftersom jag nästan aldrig kan somna om när A går till jobbet iaf. Sen drog jag till gymmet och mötte upp killarna, körde mest mitt egna race eftersom dom går efter sitt strikta schema! Sen blev det bara hem och fortsätta tråda om :)

Idag gick jag upp tidigt och fixaded lite ärenden bl.a hämtade jag ut A's garagenyckel, han har äntligen fått ett garage efter 1års väntan ;P Sen lite paket osv, sen blev de vidare till skärholmen för en liten titt. Blev 2 jättefina toppar & 1par skor och en skitsnygg skinnjacka jag blev lite smått förälskad i. Hittar inte min gamla plus att har storlek XL!

Sen åkte jag, mamma & pappa över till syrran och dom för Leo fyller ju hela 5år idag! Stora killen, tiden går så otroligt fort allså.. Vi ska över dit på lördag också och fira han "ordentligt", men klart han måste ha lite paket på själva dagen också ju :)

Nu blir det sängen & imorgon ska jag iväg och skriva på papprena till Scania och sen ut i produktion. Lite pirrigt eftersom ja aldrig har monterat och har en liten orolig magkänsla som säger att ja kommer hamna på ramline, alla säger att det är otroligt tungt. men men gratis träning? haha


LillefiiiiseN
/ We said we would die together

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar