torsdag 28 oktober 2010

Chokladrulltårta


Igår var de en rätt lugn dag, passade sötaste Wilma en stund. Det gick jättejättebra hon är så glad o lätt o ha att göra med. Sen blev de en sväng till gymmet med Angelica ofc, sen svängde Niclas förbi en stund efter jobbet. Vi tog det bara lugnt, glodde tv, spelade kort o lagade mat.

Idag vid 10 tiden drog jag upp te sthlm o Sofia, här skulle de bakas.
Det blev "Chokladrulltårta", mitt förslag men det var inte de lättaste allså. haha. Den såg ut som den gjorde men den smakade bra tror jag, enligt Sofia o hennes brorsa iaf ;)
Sen blev de mys till "Beck - Levande begravd", har sett den på bio innan men de va ett tag sen så kom inte ihåg allt men den är bra, jag gillar ju Beck eller Beckiisshh som Sofia säger ;P När den va slut så blev de en "Skräckis" kommer inte ihåg va den hette men den var verkligen sämst. haha! Sofia drog ju till jobbet o ja kollade klart på skitfilmen .

Halv 5 hämtade pappa mig, o när ja kom hem var de bara slänga i sig lite mat o dra o gymma med Angelica. Jag var noll taggad, är aldrig taggad nuförtiden är bara så jäkla trött på't.
Orkar ingenting heller känns de som, var ju så stolt över att ja sprang 30 min förra veckan nu orkar ja högst 15 minuter, bläääh.

När jag kom hem var de bara hoppa in i duschen (skönt).
Nu blire tvn o sängen!
Btw jag har världens bästa pojkvän <3


                     
                                                          Sick and tired!

öössS
/ If you love something, set it free. If it comes back, it’s yours. If it doesn’t it never was…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar