torsdag 21 oktober 2010

I'd even cut my hair and change my name

                                                          Frisör nästa!?

Dagen började med att jag vaknade upp o var helt stel, kanske inte va så smart träna två ggr igår. Men jag är som en envis maskin som inte går att stoppa haha.
Så tog de lugnt o tyckte lite synd om mig iaf även fast de är helt o hållet mitt egna fel.
Vid halv 1 mötte jag upp Angelica vid bussen så gick vi bort till Nautilus. Fyfaen kallt, noll gradigt! Brr. Det gick skit bra på gymmet, jag är faktiskt jävligt stolt över mig själv för jag sprang 30 minuter på löpbandet. Det är helt galet för att vara mig, och de märks verkligen att konditionen har blivit bättre. Hade aldrig pallat springa 30 minuter för 4 månader sedan.
Så efter vi hade tränat gick jag glatt hem men med tunga ben, dom var verkligen helt döda kunde inte ens sätta mig ner på toan typ (Y) men då vet man att man verkligen har gett allt!

Så det blev hem o duscha, vilket var jävligt skönt för de va ett bra tag sen. Jag e lite äcklig nuförtiden. Men iaf, när ja hade duschat drog jag ner till stan till "Stadshuset", va massa olika jobb där man kunde prata med osv. Så ja snacka lite med "Scania" lämnade mitt CV där, sen snackade jag med "Dynamate" om att ja hade sökt hos dom förut o gått på hälsoundersökning o sen inte hört någe. Han tyckte de var väldigt konstigt men han sa att han kom ihåg mig från gruppintervjun och sa ja skulle mejla honom så skulle han se va han kunde göra :) jättesnällt. Sen snacka ja med "Proffice" oxå, så ska på gruppintervju hos dom på måndag.

När ja kom hem var de bara att dra direkt till syrran, hade fått hedersuppdraget att klippa hennes hår. Hade fått lånat Linas "klippväska" där allt möjligt fanns ordentliga saxar t.ex och sånt där överdrag som gör att man inte får hår innanför kläderna. Hon ville att jag skulle klippa bort allt de slitna, de va första gången ja klippte hela håret på någon, brukar oftast bara finputsa någons lugg o lite sånt. Så man var ju inte nervös eftersom hon ska bli fottad imorgon också. Men allt gick kanon förutom att ja klippte mig i fingret, haha!

                       
                                                                                Före & Efter!
                                          Syns mer i verkligheten än på bild, för det blev en jäkla skillnad.


Hon blev iaf nöjd, så det var ju bra. Direkt när jag var klar var det bara att åka igen, skulle hem o träffa Lina. Hon ska börja med cambridge så vi åkte bort dit o snackade med trevliga Erika o vägde oss osv osv... Sen blev de en sväng bort till Ica maxi och systemet, när vi är påväg ut därifrån möter vi pappa. Förvånad man blev :P

Nu är man äntligen hemma i värmen..
Ska mysa ner mig framför tvn till "Lyxfällan".

öössS
/ Jag älskar nästan dig men inte riktigt, egentligen tycker jag att du borde klippa dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar